Gå til innhold

Jeg var på sexfest i går ......

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

13000 kr?

Anonymkode: 33762...d12

For mat, drikke, vask. Og et sted å være.. jeg ser ikke problemet.. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, SlemUlv said:

For mat, drikke, vask. Og et sted å være.. jeg ser ikke problemet.. 

Tretten Tusen kr?

Anonymkode: 33762...d12

• Liker 8
Skrevet

Sexfest høres ut som et veldig artig konsept :) Men 1000 kroner for fingermat og at de vasker laken etterpå? Du har jo blitt lurt. Det finnes billigere sexfester og -klubber, kvinner kommer ofte inn gratis, og menn betaler heller ikke så mye som en tusing. 

Prisen er enda stivere når du har betalt for å kline med en fyr du likte på fest og trekke dere tilbake til et privat sted, det er vel noe de fleste har opplevd. Men skjønner det er noe ekstra med spenning og stemningen, ville bare ikke betalt 1000 kroner for det om du hverken ønsker å se på eller bli sett?

Anonymkode: b64e0...a73

• Liker 8
Skrevet

Syntes det høres helt ok ut med prisen, høres seriøst ut. Sannsynligvis har de leid leiligheten for anledningen og det koster jo også noen penger. Å ta inngangspenger på den måten sikrer også en viss seriøsitet i det hele med at alle er opptatt av sikkerhet og renslighold. 

Høres gøy ut om man er av den typen som lett flørter med og tenner på andre! Hadde jeg ikke vært så kresen så hadde jeg elsket sånne konsepter :) Men hadde aldri risikert å dra på en sånn greie uten å vite hvordan utseende på de andre deltakerne var, for er jo utrolig ubehagelig å si etter middagen at man takker for seg og drar hjem , for alle tilstede. 

Anonymkode: 1528c...e53

• Liker 2
Skrevet

At det er kjekke menn på slike fester tror jeg ikke på. Altfor sært og kleint for meg, men om de involverte koser seg så kjør på. 

Anonymkode: 24b99...a94

• Liker 6
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

At det er kjekke menn på slike fester tror jeg ikke på. Altfor sært og kleint for meg, men om de involverte koser seg så kjør på. 

Hvorfor tror du ikke det? Lista over menn som vil delta er uendelig mye lengre enn lista over kvinner, så når man håndplukker er det gjerne de 5% mest attraktive som får være med. Attraktiv går selvsagt litt videre enn bare utseende, men de pleier å være godt over snittet kjekke å se på også. 

Anonymkode: 78073...ec0

• Liker 2
Skrevet

Synes det virker helt kurrant jeg. Hadde lett blitt med.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du ikke det? Lista over menn som vil delta er uendelig mye lengre enn lista over kvinner, så når man håndplukker er det gjerne de 5% mest attraktive som får være med. Attraktiv går selvsagt litt videre enn bare utseende, men de pleier å være godt over snittet kjekke å se på også. 

Kjekke menn trenger ikke ty til sexfester/betale for å få seg noe. Nå er jeg dog ganske kresen på hva som er kjekk og ikke. 

• Liker 4
Skrevet

hvorfor er det så utrolig vanskelig for folk å følge reglene på dette forumet ?? 

• Liker 6
Skrevet

Det var tidenes dårligste deal. Betale 1000 kroner for litt snacks og en klein fest med folk du ikke kjenner. Et one night ligg får de aller fleste jenter lett dratt i land på fest om de ønsker det.

Anonymkode: a65a8...ae0

• Liker 6
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

alt skal holdes hemmelig

Anonymkode: 40d0c...15a

Der feilet du jo åpenbart....

Anonymkode: 46443...314

• Liker 2
Skrevet

Not my cup of tea. Men sikkert gøy for de som ikke stiller så mange krav til en sexpartner. For min del er det litt mer enn kun utseendet som er viktig. Men sikkert gøy for dere som liker tilfeldig sex.

Anonymkode: 2301c...49b

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer som bryter med rommets retningslinjer, som dere kan finne HER

Dark Angelina, mod

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, traute nordmenn. Ei dame forteller om sexfest og de fleste svarene er folk som henger seg opp i prisen. Lol.

Anonymkode: 7b2c2...27a

• Liker 6
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjekke menn trenger ikke ty til sexfester/betale for å få seg noe. Nå er jeg dog ganske kresen på hva som er kjekk og ikke. 

Du forstår tydeligvis ikke at konseptet i seg selv er noe som kan tenne mange...Og det er ingen her som har betalt for sex, som du insinuerer.

Anonymkode: 7b2c2...27a

• Liker 1
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Not my cup of tea. Men sikkert gøy for de som ikke stiller så mange krav til en sexpartner. For min del er det litt mer enn kun utseendet som er viktig. Men sikkert gøy for dere som liker tilfeldig sex.

Anonymkode: 2301c...49b

Hahaha nøyaktig det jeg tenkte 😂 Jaja, da slapp jeg å skrive det innlegget :P

• Liker 1
Skrevet

Og dere som kaller oss moralister, dere prøver stadig å presse grensene for hva som er "normalt", slik at dere kan utnytte damer på denne måten...

Anonymkode: ae4b3...b00

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dere som kaller oss moralister, dere prøver stadig å presse grensene for hva som er "normalt", slik at dere kan utnytte damer på denne måten...

Anonymkode: ae4b3...b00

Eller menn.

Anonymkode: 0459c...851

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for svar til moderering, samt svar. Slike kommentarer kan tas på PM til moderator eller på Ris og Ros. 

Dark Angelina, mod

Skrevet
På 9/30/2017 den 8.43, AnonymBruker skrev:

Sexfest høres ut som et veldig artig konsept :) Men 1000 kroner for fingermat og at de vasker laken etterpå? Du har jo blitt lurt. Det finnes billigere sexfester og -klubber, kvinner kommer ofte inn gratis, og menn betaler heller ikke så mye som en tusing. 

Anonymkode: b64e0...a73

Pris samsvarer ofte med kvalitet. Man kan selvsagt reise til Køben og dra på en klubb hvor du betaler en femtilapp i døra og hvor folk har seg uten kondom i et dystert kjellerlokale, hvis målet er å få det så billig som mulig, men de fleste er villig til å betale litt mer for litt hardere siling i døra, bedre lokaler og god stemning. Jeg har vært både på Vip og private fester, og det er helt klart verdt å betale litt ekstra for å forholde seg til håndplukkete mennesker. Det er også mye jobb å arrangere sånt, man må leie sted, man må orge mat og ikke minst må man bruke tid på å finne de rette menneskene. At TS ikke benyttet seg fullt ut av konseptet er hennes sak, det skjer oftere enn man tror at folk går på slike arrangement uten å gjøre noe som helst seksuelt. 

Helt greit at dette ikke er et konsept som tiltaler deg, men å henge seg opp i prisen blir litt som å gå inn i en resturanttråd og fortelle folk at de velger unødig dyre alternativ, for Egon er jo både billig og bra, lixom. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...