Gå til innhold

Kan jeg bli gravid på siste brett p-piller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen litt over et år, og bodd sammen i et halvt år. Jeg har gått på p-piller i mange år, men synes ikke noe om dem og glemmer dem støtt og stadig. Derfor bestemte vi oss for at jeg skulle slutte på dem nå etter siste brett. Jeg glemte tre piller på siste brett, og vi hadde sex rundt det som da ville vært min eggløsning om jeg ikke hadde gått på piller. Kan jeg ha blitt gravid da? 

Vi har snakket mye om barn og at vi begge ønsker oss det. Jeg har nevnt at jeg er for sen denne mnd, men at det godt kan være fordi kroppen er forvirret da jeg har stoppet å ta piller som normalt. Han har sagt at hvis jeg ikke er gravid, så vil han gjerne begynne å prøve å få barn fra nå. Så dette barnet er i å fall veldig ønsket. 

Mine bekymringer går på at alle sier at man bør kjenne partneren sin godt og det gjør man ved å ha vært sammen i mange år. Det har ikke vi, men jeg vil si at vi kjenner hverandres gode og dårlige sider og har vært gjennom mye sammen som har styrket oss som par. Vi er i slutten av tyveårene, har fast jobb og hus med plass til barn. Vi bor også i nærheten av begges familie i et område som er godt egnet for å starte en familie. Kan dette gå bra selv om vi ikke har vært sammen i mange år? 

Anonymkode: 3bce4...a57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...