Gå til innhold

Hvordan vet jeg om jeg kler tykke eller tynne øyebryn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvordan vet jeg om jeg kler tykke eller tynne øyebryn? Det er så kjipt å nappe de vekk og plutselig ikke kle det, men jeg syntes de med tynne øyebryn (med måte) som regel alltid er så utrolig pene, og at det på en måte gir illusjon om tykkere lepper også. 

Anonymkode: 665d1...b79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet de som jobber på f.eks brow rehab slike steder det? Kan de se det ut fra ansiktet? Jeg har inntrykk av at sånne steder bare går etter kim kardashian malen på alle...

Skrevet

Man passer vel som regel best med de brynene man har. Du bør ikke nappe vekk hår for å endre formen, men heller nappe de hårene som er på "ville veier" for å fremheve formen du har naturlig. 

Anonymkode: f12d5...438

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror aldri jeg har sett noen som er finere med tynne øyebryn enn tykke? Du blir helt sikkert ikke finere.

• Liker 1
Skrevet

Ikke napp de tynnere.

Anonymkode: b905b...58d

Skrevet

Hvor tykke har du og hva mener du med tynne? Hvilken ansiktsform har du og hvordan er øynene dine?

Anonymkode: 4ef23...db8

Skrevet

Ta deg en tur på Brow Rehab eller lignende steder. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tykke har du og hva mener du med tynne? Hvilken ansiktsform har du og hvordan er øynene dine?

Anonymkode: 4ef23...db8

Jeg har normalt tykke bryn nå (naturlige men ikke bushy eller for markerte) , diamond face shape med markerte kanter ved kjeve og panne, og ganske små og tette øyne :(

Innbiller meg at smalere bryn vil gjøre mer plass til øyensminke og gi mer våkne og større øyne på et vis? 
Ser bilder når jeg var yngre og hadde tynnere bryn og så bedre ut da men vet ikke om det er pga brynene eller det faktum at jeg jo var yngre og penere generelt pga alder hehe. 

Skrevet

Mest mulig naturlig. Både tynne og tykke øyenbryn ser helt forferdelig ut, og jeg fatter ikke at dette kunne bli trendy. Jeg avviser alle damer som har slike øyenbryn.

Anonymkode: 78650...8b0

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mest mulig naturlig. Både tynne og tykke øyenbryn ser helt forferdelig ut, og jeg fatter ikke at dette kunne bli trendy. Jeg avviser alle damer som har slike øyenbryn.

Anonymkode: 78650...8b0

Jeg er dame, men enig med deg. Syltynne streker og sånne overdimensjonerte, nærmest kvadratiske øyenbryn er grusomt. 

• Liker 2
Skrevet

Du må nesten bare prøve deg frem,og se på formen på øynene dine.Har du f.eks litt tunge øyenlokk kan tykke bryn få deg til å se enda trøttere ut.En mellomting mellom smale og tykke er finest til de fleste,synes jeg.

Skrevet
3 timer siden, Sandie skrev:

Du må nesten bare prøve deg frem,og se på formen på øynene dine.Har du f.eks litt tunge øyenlokk kan tykke bryn få deg til å se enda trøttere ut.En mellomting mellom smale og tykke er finest til de fleste,synes jeg.

Ja , jeg har hooded eyes. Ikke veldig, men nok til at man ikke kan se øyelokkene mine når jeg slapper av i øyemusklaturen.

Skrevet

Jeg var innom et legesenter i går og der var det ei med svarte påtegnede "snegler" - faen så stygt! Det ødela hele ansiktet hennes. Jeg skjønner ikke hvorfor man gjør seg så stygg. 

Anonymkode: a7058...df3

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er finest når det er.mest mulig tilpasset slik brynene er naturlig, dvs at man ikke prøver å endre form eller tykkelse dramatisk. Det er jo ofte en sammenheng mellom bryn og hodehår, og jeg tenker at det i utgangspunktet ser rart ut med veldig tykke bryn hvis man har tynt hår eller kanskje også veldig lite ansikt. Og omvendt at man kler litt kraftigere bryn best om man også har mye hår. 

Jeg husker godt trenden med veldig tynne bryn fra jeg selv var tenåring. Heldigvis nappet jeg bare litt og hev meg ikke på trenden. Jeg tror ikke at jeg med litt stort ansikt og mye hår ville kle tynne bryn f.eks.

Skrevet
På 4.10.2017 den 12.53, AnonymBruker skrev:

Jeg var innom et legesenter i går og der var det ei med svarte påtegnede "snegler" - faen så stygt! Det ødela hele ansiktet hennes. Jeg skjønner ikke hvorfor man gjør seg så stygg. 

Anonymkode: a7058...df3

Huff ja det er ikke pent :P 

Er det noen som har erfaring med disse stedene som Brow rehab og lignende skjønnhetsklinikker? 
Om de ser hva som passer ansiktsformen best, eller om de kjører samme "kim kardashian" malen på alle fordi det er det som er in nå?  Kunne tenkt meg å investere i besøk til en som ser hver sine individuelle bryn men har inntrykk av at for sånne skjønnhets og sminkesalonger skal alle bryn se like ut om dagen! :S 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke møtt mange som kler særlig mye tynnere bryn enn det de er født med.

Anonymkode: 60c05...750

Skrevet

Du kan prøve å sminke øyenbrynene tykkere for å se hvordan det ser ut, eller bruke flytende foundation til å gjøre de mindre for å se sånn ca hvordan det ville sett ut på deg. I "verste" fall kan du prøve et bilderedigeringsprogram. Dersom du bestemmer deg for å gjøre en forandring går du selvfølgelig til et sted hvor de former brynene dine profesjonelt i stedet for å nappe løs selv.

Jeg har bryn som gror fint av seg selv, slik at jeg har hatt de ganske naturlige men formet, men landet på at litt tynne (litt tynne ja, ikke streker) er penest fordi det løfter øynene mine.

Anonymkode: 9c803...8dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...