AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #1 Del Skrevet 30. september 2017 Da er det skjedd. Jeg har endelig blitt gravid men det er med ekskjæresten. Hvor går veien nå? Anonymkode: 58a6b...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #2 Del Skrevet 30. september 2017 Er det så ille da? Det er jo i det minste en person du kjenner og tydeligvis fortsatt er tiltrukket av siden du klarte bli gravid. Anonymkode: 8bb1e...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #3 Del Skrevet 30. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det så ille da? Det er jo i det minste en person du kjenner og tydeligvis fortsatt er tiltrukket av siden du klarte bli gravid. Anonymkode: 8bb1e...027 Det er klart men tenker på barnet i det hele. Anonymkode: 58a6b...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #4 Del Skrevet 30. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er klart men tenker på barnet i det hele. Anonymkode: 58a6b...64e Er eksen uegnet som barnefar da? Anonymkode: 8bb1e...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #5 Del Skrevet 30. september 2017 Vil du være sammen med eksen? Anonymkode: 012dc...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #6 Del Skrevet 30. september 2017 Ville tatt abort. Som ekser vil det bli mye krangling og ikke gode foreldreforbilder og forbilder på hvordan kjærlighet skal være. Dere kommer til å få et psykisk skadet problembarn. Anonymkode: 48da0...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maaaddepaaadde Skrevet 30. september 2017 #7 Del Skrevet 30. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville tatt abort. Som ekser vil det bli mye krangling og ikke gode foreldreforbilder og forbilder på hvordan kjærlighet skal være. Dere kommer til å få et psykisk skadet problembarn. Anonymkode: 48da0...9f1 Mamma og pappa har aldri vært sammen i livet mitt. Jeg har et mye bedre forhold til moren min istedet da faren min trakk seg unna bare. Men altså jeg er ikke et psykisk skadet problembarn fordi mamma og pappa ikke var sammen. Noen ganger funker det bra uten at foreldrene er sammen til og starte med, er verre med de skilsmisse barna som er vandt med begge tilstede også plutselig må de leve uten en av dem i hjemme. Kanskje farte fram og tilbake til de er gamle nok til og vite selv hva de ønsker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelige Skrevet 30. september 2017 #8 Del Skrevet 30. september 2017 Tror det kommer til å gå helt fint så lenge dere er innstilt på ansvaret det innebærer med barn, samt at dere går inn for å samarbeide fra dag 1. Siden det er eks og dere ikke har planer (?) om å bli sammen/bo sammen, så er det bare å legge følelser til side og tenke på barnets beste. - Begyn nå med å skape en god dialog, sett krav til hverandre. Kanskje familievernkontoret kunne gjort situasjonen klarere for dere begge? At begge kunne fått lagt en plan som fungerer for begge parter? Her blir dere også informert om rettigheter osv når man er aleneforsørger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #9 Del Skrevet 1. oktober 2017 Abort, med mindre eksen også ønsket barnet. Noe annet er ekstremt egoistisk. Anonymkode: 6767c...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå