Gå til innhold

Sugar daddy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker på oppstyret rundt reklamen om sugar daddy.  Fikk meg til å tenke på de uklare linjene mellom prostitusjon og lovlige former for sex. Dette fremstår ikke helt klart, i henhold til norsk lov så er det ikke lov til å kjøpe sex, men hvor oppstår "kjøps-handlingen".

Er det når jeg spander øl nummer fem?

Er det når jeg blir sammen med en arbeidsløs dame og forsørger henne?

Er det når jeg spanderer vilt på en dame?

Er det når jeg skjønner at dama kun er ute etter pengene mine, og egentlig ikke er interessert i meg?

Er det når dama blir dritsur for hun ikke får betalt for sexen.

Er det når dama har knullet deg fra forstanden og du ligger med et lykkelig smil om munnen og du sier ja til å betale strømregningen.

Anonymkode: 11f6c...cb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beløpet kan vel ikke være avgjørende, så om du betaler 100 kroner eller 10.000 som du skriver så er det fortsatt et kjøp.

Skrevet

Å gi penger og store verdier i bytte mot sex. 

Om man har et kjærlighetsforhold til en man forsørger så er det ikke prostitusjon, for et kjærlighetsforhold dreier seg om mer enn sex.  

Anonymkode: 41742...732

• Liker 3
Skrevet

Har vært sugar daddy i 20 år, det vil si at jeg er sammen med en dame som jeg har forsørget tatt meg av. Ikke er hun særlig interessert i å jobbe, men setter veldig pris på det gode liv hun kan få av mine penger.

Lite felles interesser bortsett fra et sexen fungerer bra, samlivet fungerer  på en måte så lenge jeg kan ha andre samtale partnere. Skal jeg være utro så er det ikke sex jeg er ute etter, men noen som kan stimulere meg intellektuelt.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har vært sugar daddy i 20 år, det vil si at jeg er sammen med en dame som jeg har forsørget tatt meg av. Ikke er hun særlig interessert i å jobbe, men setter veldig pris på det gode liv hun kan få av mine penger.

Lite felles interesser bortsett fra et sexen fungerer bra, samlivet fungerer  på en måte så lenge jeg kan ha andre samtale partnere. Skal jeg være utro så er det ikke sex jeg er ute etter, men noen som kan stimulere meg intellektuelt.

You must be SO PROUD .....

Anonymkode: bb74d...7df

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

You must be SO PROUD .....

Tror faktisk hun er mer "PROUD" enn hva jeg er. Saken er vel det at jeg føler et omsorgsansvar for dama, er også glad i henne. Hun er snill og god, men samtidig lat og arbeidssky og ser helst at hun får vaskehjelp og slipper å gjøre huslige sysler. Tror faktisk hun mener hun fortjener en slik tilværelse siden hun har gjort jobben sin og skaffet en velbemidlet mann.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk hun er mer "PROUD" enn hva jeg er. Saken er vel det at jeg føler et omsorgsansvar for dama, er også glad i henne. Hun er snill og god, men samtidig lat og arbeidssky og ser helst at hun får vaskehjelp og slipper å gjøre huslige sysler. Tror faktisk hun mener hun fortjener en slik tilværelse siden hun har gjort jobben sin og skaffet en velbemidlet mann.

:sprettoy::sprettoy::sprettoy:Anonymkode: 11f6c...cb0:sprettoy::sprettoy::sprettoy::sprettoy::sprettoy::sprettoy::sprettoy::sprettoy::sprettoy::sprettoy::sprettoy:

:sprettoy::sprettoy::sprettoy::sprettoy::sprettoy::sprettoy::sprettoy:

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lat dame kan ha sine fordeler. Mer interessert i sex enn i husarbeid.

Angående grense for hva som er definert som prostitusjon, så tror jeg det er at dama (eller mannen) krever betaling for sex, eller aksepterer å bli med på sex fordi en pengesum blir tilbudt.  Dersom gubben plutselig gir mye penger som gave, så er det gave, ikke prostitusjon. 

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Skrevet

Betyr det med andre ord at jeg kunne funnet meg en yngre elskerinne som jeg skjemte bort uten at det ble rammet av sex-kjøpsloven. la vi si at jeg er en tobarnsfar med god økonomi som møter en studine, hun ser at hun kan få penger ut av meg og bruker alle triks i boka og relaterer det ikke til selve sexen. Selv er jeg mest interessert i sexen og selskapet som jenta kan gi meg og går med på å betale både strømregning og husleie for henne. Hvordan vil dette tolkes lovmessig?

Skrevet
På 30.9.2017 den 1.35, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du? Er sexen virkelig verdt så mye penger/arbeid for deg?

Anonymkode: 2c1c4...7b6

Gjest Coolaid
Skrevet
På 30.9.2017 den 1.35, AnonymBruker skrev:

Det du beskriver er ikke at du er "Sugardaddy". Du beskriver et ulykkelig forhold hvor sexen er bra. 

Skrevet
På 30.9.2017 den 1.45, AnonymBruker skrev:

:sjokkbla:

Wooow, det skal en spesiell type mann til for å godta denne spesielle typen kvinner. At du gidder!

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det med andre ord at jeg kunne funnet meg en yngre elskerinne som jeg skjemte bort uten at det ble rammet av sex-kjøpsloven. la vi si at jeg er en tobarnsfar med god økonomi som møter en studine, hun ser at hun kan få penger ut av meg og bruker alle triks i boka og relaterer det ikke til selve sexen. Selv er jeg mest interessert i sexen og selskapet som jenta kan gi meg og går med på å betale både strømregning og husleie for henne. Hvordan vil dette tolkes lovmessig?

Lovmessig tror jeg ikke noen kan ta deg på dette. Men jentas foreldre hadde neppe vært stolte. Ikke dine heller. For rent moralsk ville det i mine øyne vært prostitusjon.

Skrevet

Er mange jenter som bruker menn som sugardaddy. Ser det på byen hver helg. Jenter/damer/kvinner, ser dere ikke dette selv?:opplyser:

Anonymkode: a95cb...b6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...