AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Jeg er sååå lei, har vært på utallige tinder dater nå og får aldri følelser for noen av de selv om det er hyggelig. Ikke litt betatt en gang. De spør om jeg vil møtes igjen, skriver masse og selv om jeg høflig svarer nei er det ikke måte på hvor iherdige de er (og nå ser det sikkert ut som om jeg tror jeg er verdens beste catch som er superpopulær, men sånn er det ikke altså!) Så startet jeg på et nytt studie i høst, og møtte verdens morsomste fyr, kjekk er han også. Startet å prate en del med han på høyskolen i pausene, vi snakker daglig og skriver litt på facebook (mest hobby relatert). Spør han ofte om han vil finne på noe, og han sier alltid ja, og vi har det supert - men det skjer jo aldri noe mer! Jeg har småflørtet litt og da svarer han alltid tilbake med glimt i øyet, men jeg tror kanskje ikke at han skjønner at jeg er interessert? og om han skjønner det og det ikke er gjensidig, så hadde han kanskje ikke fortsatt å bruke så mye tid på meg? Forstår meg ikke på menn altså, av og til tror jeg at man må si "jeg vil ha deg" for at de skal skjønne noe som helst. Noen som har lignende erfaring her? Hvordan endte det opp? og til menn: hvor direkte må en dame være for at du skal forstå at hun er interessert i deg? om du har forstått det og ikke føler det på samme måte, sier eller gjør du noe annerledes for å unngå å såre henne, eller later du som ingenting? Anonymkode: 68fd3...569
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Hvorfor snakke i gåter og håpe han skjønner hva du tenker? Er vel ikke så vanskelig å si at du er interessert. Anonymkode: e3ac9...6cf
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor snakke i gåter og håpe han skjønner hva du tenker? Er vel ikke så vanskelig å si at du er interessert. Anonymkode: e3ac9...6cf Det er veldig vanskelig, om han kun ser meg som en venn (som kanskje er mest sannsynlig etter mange uker uten at han har gitt tegn til noe mer) blir det jo ganske kleint om det ikke er gjensidig. Dersom jeg skal si noe, hva skal jeg da si uten at det blir veldig teit? "jeg liker deg"? og om han skjønner jeg liker han, kanskje han ikke var interessert men blir det bare fordi ei dame liker han.. overtenking jeg vet, men synes det er kjipt. Anonymkode: 68fd3...569 1
Gjest Minesveiper Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 (endret) Jeg hadde ikke brukt tiden og energien min på en dame slik som han gjør ts om jeg ikke var interessert. Han er nok redd for å prøve seg tipper jeg. Kanskje han blir litt tøffere om du hjelper han litt. Endret 29. september 2017 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Jeg sier : " Jeg liker deg " så enkelt er det Anonymkode: c99ce...359 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 Enten interessert eller av typen som baserer livet på venner og det siste du trenger om du vil ha deg kjæreste. Spør: så får du svar. Anonymkode: 49c59...476
GLADIATORE Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 Minner om en som kanskje ikke er så interessert, men synes du er morsom å være sammen med.
herremann Skrevet 29. september 2017 #8 Skrevet 29. september 2017 Du avviser alle menn som liker deg. Når du selv finner en du liker snakker du i gåter og er utydelig, og så klager du på mennene. Er det bare jeg som ser det absurde i dette? 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #9 Skrevet 30. september 2017 19 minutter siden, herremann skrev: Du avviser alle menn som liker deg. Når du selv finner en du liker snakker du i gåter og er utydelig, og så klager du på mennene. Er det bare jeg som ser det absurde i dette? Jeg snakker ikke i gåter, jeg spør han om han vil finne på ting (bare oss to) og vi har det morsomt sammen, jeg flørter med han men jeg tør ikke gjøre så mye mer og håper jo han tar steget videre. Er bare en mann jeg liker da, bare så det er sagt. Anonymkode: 68fd3...569 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #10 Skrevet 30. september 2017 28 minutter siden, GLADIATORE skrev: Minner om en som kanskje ikke er så interessert, men synes du er morsom å være sammen med. Ja det kan nok hende det er slik kjipt. Anonymkode: 68fd3...569 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #11 Skrevet 30. september 2017 Ja? Hvorfor sier du ikke at han er kjekk og deilig? Du må si det rett ut for å få det du vil ha, ellers risikerer du jo at dere begge står på stedet hvil og ingen tør å tolke hverandres signaler som noe seriøst. Han syntes åpenbart godt om deg siden han alltid sier ja til å være med deg, ikke backer unna når du flørter med han, og svarer med et glimt i øyet. Anonymkode: 95c49...8e2 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #12 Skrevet 1. oktober 2017 På 30.9.2017 den 1.14, AnonymBruker skrev: Jeg er sååå lei, har vært på utallige tinder dater nå og får aldri følelser for noen av de selv om det er hyggelig. Ikke litt betatt en gang. De spør om jeg vil møtes igjen, skriver masse og selv om jeg høflig svarer nei er det ikke måte på hvor iherdige de er (og nå ser det sikkert ut som om jeg tror jeg er verdens beste catch som er superpopulær, men sånn er det ikke altså!) Så startet jeg på et nytt studie i høst, og møtte verdens morsomste fyr, kjekk er han også. Startet å prate en del med han på høyskolen i pausene, vi snakker daglig og skriver litt på facebook (mest hobby relatert). Spør han ofte om han vil finne på noe, og han sier alltid ja, og vi har det supert - men det skjer jo aldri noe mer! Jeg har småflørtet litt og da svarer han alltid tilbake med glimt i øyet, men jeg tror kanskje ikke at han skjønner at jeg er interessert? og om han skjønner det og det ikke er gjensidig, så hadde han kanskje ikke fortsatt å bruke så mye tid på meg? Forstår meg ikke på menn altså, av og til tror jeg at man må si "jeg vil ha deg" for at de skal skjønne noe som helst. Noen som har lignende erfaring her? Hvordan endte det opp? og til menn: hvor direkte må en dame være for at du skal forstå at hun er interessert i deg? om du har forstått det og ikke føler det på samme måte, sier eller gjør du noe annerledes for å unngå å såre henne, eller later du som ingenting? Anonymkode: 68fd3...569 Du er jo ikke interessert jo! Skjerp deg! Anonymkode: b1268...fd0
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #13 Skrevet 1. oktober 2017 På 30.9.2017 den 1.38, AnonymBruker skrev: Jeg sier : " Jeg liker deg " så enkelt er det Anonymkode: c99ce...359 Jeg og. Men hun skriver jo at hun ikke har følelser for noen. Og da er det løgn å si noe sånt. Anonymkode: b1268...fd0
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #14 Skrevet 1. oktober 2017 si hvordan det går framover. Si du liker han. Han ville ikke brukt tid på deg om han ikke likte deg. Anonymkode: 2f2e4...4a1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #15 Skrevet 8. oktober 2017 Ts her Sitat Ja? Hvorfor sier du ikke at han er kjekk og deilig? Det er utrolig kleint da, tror aldri jeg har hørt eller hørt om en dame som har sagt rett ut "du er kjekk og deilig". Det tør iallefall ikke jeg å si. Sitat Men hun skriver jo at hun ikke har følelser for noen. Og da er det løgn å si noe sånt. Jeg liker han veldig godt og er betatt av han, det er jo følelser men jeg blir ikke lett forelsket så det blir et definisjonsspørsmål. Sitat si hvordan det går framover. Si du liker han. Han ville ikke brukt tid på deg om han ikke likte deg. Har ikke hatt tid til å være på kg på en stund, men siden sist har vi funnet på mye rart, snakker på skype og ser filmer/youtube klipp og streams nesten hver dag. Planlegger nye ting vi skal gjøre og prater om hva vi skal finne på i juleferien. Skal på konsert igjen i løpet av uka, og ut å spise en dag. Har sagt at jeg har det morsomt med han, og at jeg koser meg, han sier det samme tilbake. Så ingen endringer egentlig, men jeg håper at du har rett, jeg hadde ikke brukt så mye tid på noen om jeg ikke likte dem iallefall. Han har mange andre venner og hobbier også, så jeg er ikke eneste mulighet han har til å være sosial. Anonymkode: 68fd3...569
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #16 Skrevet 8. oktober 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Det er utrolig kleint da, tror aldri jeg har hørt eller hørt om en dame som har sagt rett ut "du er kjekk og deilig". Det tør iallefall ikke jeg å si. Anonymkode: 68fd3...569 Du får jo formulere det som du vil, men du må jo nesten si noe slik at du er tydelig på at du ønsker han som mer enn kun venn. Klart det krever litt mot å si ifra, men sånn er det jo bare. Håper det ordner seg for deg. Anonymkode: 01b84...19a 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #17 Skrevet 8. oktober 2017 På 30.9.2017 den 1.58, herremann skrev: Du avviser alle menn som liker deg. Fordi hun ikke liker de. På 30.9.2017 den 1.58, herremann skrev: Når du selv finner en du liker snakker du i gåter og er utydelig, Helt normalt å bli usikker rundt mennesker man liker. På 30.9.2017 den 1.58, herremann skrev: og så klager du på mennene. Hun er usikker på hvordan hun skal tolke reaksjonen til menn hun LIKER. Ikke menn hun IKKE LIKER. På 30.9.2017 den 1.58, herremann skrev: Er det bare jeg som ser det absurde i dette? Dette? Du mener den absurde situasjonen du forsøker å skape et bilde av, som ikke har sammenheng med TS sin realitet, men er et produkt av ditt eget hode? Svaret er: neida, vi ser det absurde i det du skriver vi også. Anonymkode: 3d950...7d2 4
Apis Skrevet 8. oktober 2017 #18 Skrevet 8. oktober 2017 Kan du ikke si du begynner å bli litt betatt av han? Det er jo ikke så sterkt som å si en er forelsket, men betyr samtidig at det er mer en vennskap.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #19 Skrevet 8. oktober 2017 Sitat Dette? Du mener den absurde situasjonen du forsøker å skape et bilde av, som ikke har sammenheng med TS sin realitet, men er et produkt av ditt eget hode? Svaret er: neida, vi ser det absurde i det du skriver vi også. Takk, du har forstått meg. Sitat Kan du ikke si du begynner å bli litt betatt av han? Det er jo ikke så sterkt som å si en er forelsket, men betyr samtidig at det er mer en vennskap. Det kan jeg kanskje greie, føler meg som en idiot som ikke evner å tolke situasjonen bedre. Jeg har også litt lett for å tulle, slik at om han ikke føler det samme så kan det tulles bort.. og det er jo egentlig veldig dumt, for da kan det hende han ikke tar det seriøst om jeg greier å si noe. Skal prøve å få sagt noe neste gang jeg møter han, ikkje få panikk Anonymkode: 68fd3...569
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #20 Skrevet 22. oktober 2017 Ts her, sa det rett ut til slutt, og han følte akkurat det samme for meg men ville ikke si noe i tilfelle det ødela vennskapet. Burde hørt på alle dere som rådet meg til å si det direkte og tydelig fra starten av Anonymkode: 68fd3...569 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå