ajarRun Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 I fjor døde 135 personer i trafikken i Norge. 117 var menn. EN typisk ulykke med kvinner er at de er passasjer. Kvinner er tryggere enn menn i Norge. Skader på eiendom er ubetydelig, jeg vil heller ha en teit kjerring som bulker mercedesen min på en parkeringsplass enn en kødd i en BMW som frontkolliderer med meg i 115km/t. 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 Nettopp, ja. Akkurat slike ting som alltid skjer når jeg kjører bil. Anonymkode: d5844...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 Har kjørt bil i 25 år. Kjører ca 6 mil hver dag pga lang vei til jobb. Jeg har ALDRI krasjet, aldri dultet borti noen etc. Mormoren min har kjørt bil siden tidlig 70-tallet og har heller aldri gjort noen som helst skade. Kjenner mange flere menn enn kvinner, som har krasjet og gjort skade på seg. De 3 kvinnene jeg vet har vært innblandet i noe, har blitt påkjørt bakfra - helt uforskyldt. De mennene jeg kjenner som har skadet seg, eller dessverre omkommet, har hatt stoooor fart osv. Anonymkode: 8c63a...4ba
ajarRun Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kjørt bil i 25 år. Kjører ca 6 mil hver dag pga lang vei til jobb. Jeg har ALDRI krasjet, aldri dultet borti noen etc. Mormoren min har kjørt bil siden tidlig 70-tallet og har heller aldri gjort noen som helst skade. Kjenner mange flere menn enn kvinner, som har krasjet og gjort skade på seg. De 3 kvinnene jeg vet har vært innblandet i noe, har blitt påkjørt bakfra - helt uforskyldt. De mennene jeg kjenner som har skadet seg, eller dessverre omkommet, har hatt stoooor fart osv. Anonymkode: 8c63a...4ba Dessverre er det en negativ korrelasjon mellom liten penis og stor fart. Mange menn har små peniser og kompenserer ved å kjøre fort. Men det er vel det Darwin advarte mot.
Horten Market Skrevet 30. september 2017 #6 Skrevet 30. september 2017 Dere trenger ikke synse om dette, forsikringsselskapene har nemlig tall. Korrigert for kjørelengde, så viser tallene at kvinner og menn kolliderer like mye. Men i den yngste aldersgruppen er gutter dobbelt så ofte involvert som jenter. Det man ikke sier noe om, i klar feministisk PK-stil, er at dette betyr at blant erfarne sjåfører er menn desidert best. 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #7 Skrevet 30. september 2017 Som Horten Market skriver. De fleste som driver og hauser opp hvor "flinke" kvinner er til å kjøre sammenlignet med menn tar null hensyn til at menn kjører mange gagnger flere enn kvinner og at statistikken, justert for kjørelengde, er tilnærmet lik. Nå skal det sies at kvinner mye oftere enn menn kjører under fartsgrensen også, noe som igjen kan lede til andre farlige situasjoner fordi noen som har kjørt bak leenge uten at bilen foran har flyttet seg til slutt tar en forbikjøring som ikke ender vel. Anonymkode: c82ac...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #8 Skrevet 1. oktober 2017 På 30.9.2017 den 1.37, abrasiveRefraction skrev: I fjor døde 135 personer i trafikken i Norge. 117 var menn. EN typisk ulykke med kvinner er at de er passasjer. Ayrton Senna døde når han kjørte i 1994. Så han var nok en dårlig sjåfør, ikke sant abrasiveRefraction.... Anonymkode: 6c4ed...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå