AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Hei. Jeg prøver altså ikke å bli gravid. 😕 Men lurer på hvordan dere har kjent festesmerter? på dag 22 i syklusen min (på 28 -35 dagers syklus.) Så Kjente jeg intense "eggløsningsmerter " men eggløsningsmerter hadde jeg allerede kjent uken før, dro til legen for å finne ut av hvorfor jeg hadde så vondt. Der de tok forskjellige tester osv. Graviditetstesten var negativ. Men kan en graviditetstest vises så tidlig, om disse smertene kunne ha vært festesmerter? Legen antok at det kunne være cyste som sprakk eller nyrestein. Etter prøvene, kom hun fram til at det kunne være nyrestein. Men smertene avtok noen timer senere etter at jeg fikk voltaren sprøyte i låret men kjenner fremdeles nå, noen dager etter, litt stikking i venstre "eggstokk" Kunne disse smertene ha vært festesmerter? 🤤 Anonymkode: 88f79...988
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #2 Skrevet 30. september 2017 Festesmerter er noe omdiskutert. Det du beskriver er jo sterke smerter, et egg som fester seg kan umulig gi slike utslag at man mistenker nyrestein eller cyste som sprekker. Anonymkode: d7ea9...5d4 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #3 Skrevet 30. september 2017 Aldri kjent noe til festsmerter. Født to barn. Anonymkode: a8043...7f5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå