AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Dette er hvor ille det kan gå når kvinner får skytevåpen i hendene sine. Det mest sjokkerende er at hun ikke klarer å treffe et mål på størrelse med en fotball på en meters avstand med en hagle. Men sånn går det når du gir en kvinne et skytevåpen. Dama er helt LOL! Samtidig er det skremmende å se hvor farlige kvinner med skytevåpen er. Anonymkode: c0b07...887
WubWub Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Kvinner er farlige med våpen ja - all statistikk fra militæret i USA viser at kvinner har høyere treffsikkerhet enn menn. Av den grunn burde kvinner bli designert som skarpskytere/snipers og ikke menn.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Kvinner er farlige med våpen ja - all statistikk fra militæret i USA viser at kvinner har høyere treffsikkerhet enn menn. Av den grunn burde kvinner bli designert som skarpskytere/snipers og ikke menn. Etter å ha sett videoen med henne er jeg ikke så overbevist om at det er tilfelle du. Anonymkode: c0b07...887
WubWub Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Etter å ha sett videoen med henne er jeg ikke så overbevist om at det er tilfelle du. Anonymkode: c0b07...887 Så om jeg viser deg en tilsvarende video hvor en gruppe menn har dårlig treffsikkerhet så vil du tolke det som om alle menn har dårlig treffsikkerhet?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Så om jeg viser deg en tilsvarende video hvor en gruppe menn har dårlig treffsikkerhet så vil du tolke det som om alle menn har dårlig treffsikkerhet? Nei, jeg ville tolket det som at han køddet. Men den dama, derimot, hun kødder ikke, hun er virkelig så dårlig. Kek! Anonymkode: c0b07...887
WubWub Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg ville tolket det som at han køddet. Men den dama, derimot, hun kødder ikke, hun er virkelig så dårlig. Kek! Anonymkode: c0b07...887 Det er 1 dame. Du finner garantert flere millioner menn i verden som er enda dårligere.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 Lol. Saken er at damer er mye mer treffsikre når det kommer til sikte og skudd på avstand. Anonymkode: 055aa...ada
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #8 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Det er 1 dame. Du finner garantert flere millioner menn i verden som er enda dårligere. Hun bommer på et mål på størrelse med en fotball på en meters avstand med en hagle. Nei, du finner ikke noen mann i hele verden som er dårligere enn det. Sorry. Anonymkode: c0b07...887
WubWub Skrevet 29. september 2017 #9 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun bommer på et mål på størrelse med en fotball på en meters avstand med en hagle. Nei, du finner ikke noen mann i hele verden som er dårligere enn det. Sorry. Anonymkode: c0b07...887 Til tross for at den damen ikke kan skyte, så viser tall fra militæret at kvinnelige skarpskytere er bedre til å sikte enn menn i snitt. En av de dødeligste skarpskyterne i historien er en kvinne ved navn "Lyudmila Pavlichenko". http://www.businessinsider.com/lyudmila-pavlichenko-female-sniper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå