AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Del Skrevet 29. september 2017 Jeg mistet telefonen i do, det har skjedd før men denne gangen var det etter jeg hadde vært på do. (men var ikke nr to) Hva gjør jeg? Den virker, men det er kanskje ikke så lurt å vaske den i såpevann liksom? Kaste, eller satse på at jeg tåler potensiell bakteriebombe? Anonymkode: 79a7e...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. september 2017 #2 Del Skrevet 29. september 2017 Om det tåler det, vet jeg ikke, men jeg ville nok forsøkt å vaske den med antibac. Og ikke minst SLUTTE å ta med telefonen på do, når det har skjedd tidligere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. september 2017 #3 Del Skrevet 29. september 2017 Slutt å ta med telefonen på do!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #4 Del Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Slutt å ta med telefonen på do!!!! Hva kan jeg si? Jeg burde lært, men jeg gjorde tydeligvis ikke det Anonymkode: 79a7e...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #5 Del Skrevet 29. september 2017 Hva med å slutte å ta med mobil inne på badet? Sykt uhygienisk. Kvalmende jeg vet. Dersom du bruker så himla lang tid på å bæsje. Da må du kanskje vurdere en tur til legen. Anonymkode: 8222d...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #6 Del Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med å slutte å ta med mobil inne på badet? Sykt uhygienisk. Kvalmende jeg vet. Dersom du bruker så himla lang tid på å bæsje. Da må du kanskje vurdere en tur til legen. Anonymkode: 8222d...deb Ubevisst handling, jeg har den i lomma, så falt den ut og ned i do.. Anonymkode: 79a7e...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 29. september 2017 #7 Del Skrevet 29. september 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mistet telefonen i do, det har skjedd før men denne gangen var det etter jeg hadde vært på do. (men var ikke nr to) Hva gjør jeg? Den virker, men det er kanskje ikke så lurt å vaske den i såpevann liksom? Kaste, eller satse på at jeg tåler potensiell bakteriebombe? Anonymkode: 79a7e...ffb Hva er det du gjør med telefonen slik at du klarer å miste den i do hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 29. september 2017 #8 Del Skrevet 29. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ubevisst handling, jeg har den i lomma, så falt den ut og ned i do.. Anonymkode: 79a7e...ffb Ikke ha telefonen med deg til toalettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #9 Del Skrevet 29. september 2017 Vask den med antibac servietter Anonymkode: ed68c...8ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå