Gå til innhold

Hvilken film er den skumleste du har sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske pysete av meg og ser sjeldent skumle filmer, de fleste så jeg i ung alder. Den som sitter mest i er nok Exorcisten. 

Har dere noen slike skumle/ekle filmer som sitter godt i hos dere også? 

Anonymkode: 288ff...43e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk det er villmark og død snø. Pga det er norske filmer. Da ble det liksom så nærme 😂

Anonymkode: cebc7...619

• Liker 1
Skrevet

Dokumentarfilmen Super size me!

Åt ikke McDonalds på årevis etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke pysete i det hele tat og har sett mange skrekkfilmer. Her kan jeg liste opp mine top 5 skummleste filmer.

ADVARSEL: IKKE SE ALENE OG I MØRKET 🤤

Anonymkode: 514fd...bef

• Liker 2
Skrevet

Annabelle 2

Anonymkode: befb8...1d4

Skrevet

denne kortfilmen 

Anonymkode: ab01f...e03

• Liker 2
Skrevet

The people under the stairs. ☠️

Anonymkode: 15b17...792

Skrevet

Er bare én film som har fått meg til å avstå fra skrekkfilmer for en tid, så det må nesten bli den. The Ring.

Men jeg er blitt noe mer pysete med alderen, så nå ser jeg enten slike filmer mens det ennå er lyst - eller avslutter filmkvelden med en tegnefilm eller noe. For sikkerhets skyld.

• Liker 1
Skrevet

Reklamen på animal planet. Hater haier :( 

Anonymkode: e25fc...fa4

• Liker 1
Skrevet

Syntes [REC] var rimelig skummel i sin tid. The Ring (amerikanske) satte et støkk i meg også, men ikke så mye som originale japanske (Ringu). Ikke ofte jeg ser på skrekkfilmer, men skal jeg først få pulsen til å gå helt vill, foretrekker jeg ordentlige grøssere enn rene skrekk- og slasherfilmer.

Samtidig vil jeg rette takk til AB_e03 for å ikke putte klippene i spoiler og skremme oss med de fryktelige thumbnailsene. :ohmy:

• Liker 2
Gjest Esperanza98
Skrevet

Passion og the Crist. Utrolig trist, skremmende og sterk film. Så 10 min, gråt i 2 timer etterpå og ble livredd for djevelen. 

Fryktelig film, men fantastisk budskap. At Jesus døde for oss slik at vi skulle gå i frihet er stort. Det er en gave jeg alltid vil bære i hjertet mitt. 

Skrevet

Open Water

The Blair Witch Project

The Gathering Storm

Anonymkode: 57c1e...c2b

Skrevet

Villmark. Eneste filmen som har satt en reell støkk i meg og som gjør meg livredd. 

Anonymkode: 355c6...ed5

Skrevet

The babadook! 

Anonymkode: 7011c...f0f

Skrevet
21 timer siden, Esperanza98 skrev:

Passion og the Crist. Utrolig trist, skremmende og sterk film. Så 10 min, gråt i 2 timer etterpå og ble livredd for djevelen. 

Fryktelig film, men fantastisk budskap. At Jesus døde for oss slik at vi skulle gå i frihet er stort. Det er en gave jeg alltid vil bære i hjertet mitt. 

:skratte: 

Anonymkode: 63484...f36

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Kom på en til, Heldiggrisen Babe, dyr som kan snakke...det er skummelt det....

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk det er villmark og død snø. Pga det er norske filmer. Da ble det liksom så nærme 😂

Anonymkode: cebc7...619

Død snø er jo en komifilm.

• Liker 2
Gjest justcurious
Skrevet

Noen som har sett Lights out? Så noen minutter av den alene, men måtte bare skru av for den virket så skummel. Gleder meg til å se den med noen etterhvert :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...