Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå? 😊

AnonymBinders

Anbefalte innlegg

Akkurat nå er jeg litt i sjokk fordi banken har gjort en liten feil og jeg har plutselig nesten 1,5 millioner stående på brukskontoen min i banken jeg byttet fra her om dagen.... 😵 Banken jeg byttet til, skulle innløse mitt boliglån i den banken jeg byttet fra, men de har åpenbart bommet, og satt pengene på brukskonto istedenfor lånekontonummeret.

Nå venter jeg bare på at klokka kan bli mange nok så lånerådgiverne i banken kommer på jobb kl 10.(dnb har kundeservice i helger også) Jeg ønsker å spørre og få bekreftet at jeg bare kan selv ta og nedbetale lånet med de pengene som står på brukskontoen nå.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorterer puslespillbrikker, drikker Monster og hører på radio. Tenker på klesvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Prøvde å se på filmen Fault in our stars, men den skulle vi visst ikke se. Så ser på zapping frem og tilbake på Netflix... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
6 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Prøvde å se på filmen Fault in our stars, men den skulle vi visst ikke se. Så ser på zapping frem og tilbake på Netflix... 

Den er jo så fin, du får si til mannen at jeg har bestemt at du skal se den :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Den er jo så fin, du får si til mannen at jeg har bestemt at du skal se den :opplyser:

Det var vist bare død og elendighet... :dry: Jeg har sett den før da, og den er veldig fin! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...