Gå til innhold

Gleder du deg til Jul?  

60 stemmer

1. 1. Gleder du deg til Jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder du deg til Jul?

Anonymkode: 9905b...f6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg alltid til jul :nigo:

Anonymkode: 387b3...d88

Skrevet

Ja :D første julen på 10 år jeg har fri fra jobb. Jippi:nordvesta:

Anonymkode: 6a318...164

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Klart det, jula er en av mine favoritt høytider.

Skrevet

Nei. Julen er et forstørrelsesglass. For oss ensomme er det vondt å være helt alene, mens alle andre koser seg med familie og venner.

• Liker 2
Skrevet

Ja, stort sett gleder jeg meg til jul, men samtidig blir savnet etter de som er gått bort større i jula.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg ikke til jul. Har alltid gruet meg til jul og har blitt dårligere psykisk i jula.

I år har jeg planer om å lage noen hyggelige opplevelser slik at jeg til neste år kanskje kan glede meg til jul.

• Liker 2
Skrevet

Ikke så spesielt i år.

Skrevet

Det gjør jeg selv om det ikke er like spennende med gavene og slikt lenger. Alltid veldig koselig stemning i julen :nissevink:

Skrevet

Nei, ikke i år. Skal feire hjemme og svigers kommer her. Snakker ikke med svigerfar. 

Skrevet

Jul? Nei, nå har jeg gått trekvart år og gledet meg til høsten! Den vil jeg nyte, helt frem til de første snøfnuggene kommer snikende, og kveler den.

Først når snøen og minusgradene skaper fryseboksstemning, begynner jeg å glede meg til jul. Til ordentlig jul, mener jeg. Festen som markerte at solen snudde, og at det er vårsol i enden av tunnelen. Feirer vintersolvervet for meg selv, med en bedre middag.

"Tradisjonelt" blir det mer og mer jobbing, desto nærmere vi kommer julaften. Så den siste håndfull med julekvelder har jeg smeltet sammen med sofaen etter jobb, og gått inn i julekoma til langt på kveld førstedag. Kun med minimale avbrekk for få stappet pinnekjøtt i trynet, og få gjort et par utskvett av forhenværende kaffe og en liten slant eksjulebrus. I år er 24.desember en søndag, så dette blir skikkelig ferieaktig. :nissevink:

Glede seg, er ikke kjempebeskrivende. Se frem til, er mer i min gate. Men ikke før gater og streder dekkes med engleflass.

PS!

Det er mulig det vil kunne oppstå en tilleggspause til pausene i romjulspausen, grunnet fortæring av fløteiskrem med rørte molter.

• Liker 2
Skrevet

Alltid! 😍

Skrevet

Ja☺ Barnet vårt blir 2 i vinter, så jeg gleder meg veldig til å starte så smått med å lage jule- og adventstradisjoner for oss som familie. Vi blir også vertskap for mannens slekt på julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...