AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Har forståelsevansker eller diskeleksi osv. Så da lurer jeg på, er muntlig teori så mye lettere en vanlig teori? Jeg har rett til det om jeg vil, men noen her som har tatt det å kan forklare litt om det? Anonymkode: b3b86...d93
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 På 29.9.2017 den 20.32, AnonymBruker skrev: Har forståelsevansker eller diskeleksi osv. Så da lurer jeg på, er muntlig teori så mye lettere en vanlig teori? Jeg har rett til det om jeg vil, men noen her som har tatt det å kan forklare litt om det? Anonymkode: b3b86...d93 Den er vel akkurat lik som en skriftlig, bare at noen stiller deg sprøsmålene, gir deg svaralternativene og du svarer - at muntlig. Anonymkode: b5a96...f56
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er vel akkurat lik som en skriftlig, bare at noen stiller deg sprøsmålene, gir deg svaralternativene og du svarer - at muntlig. Anonymkode: b5a96...f56 Ser ikke hvorfor dette er så mye annerledes enn den skriftlige der spørsmålene og svaralternativene også kan leses opp (man har på seg hodetelefoner). Anonymkode: 5b536...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå