AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Jeg har datet en fyr 3 ganger, fordelt over 1 måned. Innimellom datene har det vært minimalt med kontakt. Jeg er ikke vant med at man ikke har kontakt på flere dager i strekk mellom dater.. Men så har det seg slik at han har sletta Tinder (vi "møttes" der); han sa rett ut at han følte ting var så bra mellom oss at han ikke så vitsen med Tinder profilen sin lenger, og at han slettet den, mens vi fant ut av veien videre. Nå er det over 1 uke siden sist jeg så han og på den tiden har han sagt at han gjerne vil se meg, men at f.eks. denne helgen så "kunne han ikke". Han har ikke sagt noe om hva han skal i helgen/hvorfor han ikke kan denne helgen og nå sitter jeg å lurer på om dette er noe vits? Eller overreagerer jeg? For et par dager siden fikk jeg forespørsel fra en annen fyr som jeg studerer sammen med, om jeg ikke ville ta en øl (bare oss to), er det da feil av meg å si ja til det? Jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det, men bør jeg egentlig bare begynne å se meg om etter noe annet? Anonymkode: 7d294...b1b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Han høres ikke interessert ut. Si ja til han andre. Anonymkode: 19171...4b1 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 Utifra det du beskriver så synes jeg absolutt du kan date andre, ja. Så lenge dere kun har truffet hverandre noen få ganger, snakker sjelden og bare har vage planer om ny date, så bør du leve livet ditt like fritt som før, og gripe de mulighetene som byr seg. Dere har jo ikke noe grunnlag å bygge noen 'eksklusivitet' på ennå. Så kan du selvsagt være ærlig om at du fremdeles dater andre om han spør deg neste gang dere møtes, og forklare at så lenge kontakten/datene er sporadisk så holder du mulighetene åpne. Om han er interessert nok, er vanskelig for oss å si, på den ene siden er det jo et godt tegn at han ikke lenger er på Tinder, på den andre siden pleier folk som er interesserte å ville ha en del kontakt. Tar du også initiativ til prating og dater? Anonymkode: 8f9d9...8b5 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Tusen takk for innspill dere Jeg har også tatt initiativ til samtale, til deg som spurte om det TS Anonymkode: 7d294...b1b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 Antagelig har han bare sletta/blokkert matchen med deg. Så date andre du Anonymkode: d94ff...8a9 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Antagelig har han bare sletta/blokkert matchen med deg. Så date andre du Anonymkode: d94ff...8a9 Jeg har faktisk fått to venninner til å sjekke om han er der, og de får han ikke opp TS Anonymkode: 7d294...b1b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #8 Skrevet 29. september 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk fått to venninner til å sjekke om han er der, og de får han ikke opp TS Anonymkode: 7d294...b1b Hahaha bra kan jo faktisk være han er ærlig da? Bare sinnsykt treg. Anonymkode: d94ff...8a9 1
Ulla Ullsokk Skrevet 29. september 2017 #9 Skrevet 29. september 2017 Jeg er nok gammel, ass, for jeg synes dette var skikkelig stress! Ok, så er han opptatt en uke, men han har jo sagt at han vil finne ut av DEG, og da er du allerede på vei til en annen date?? Atte hææ? Synes du burde gi han LITT mer sjangse enn det der. Men det er bare meg, da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå