AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Er dette vanlig? Er det vanlig at også folk ligger med "alt og alle". de fleste er utro og det er ingen kjærlighet eller trofasthet igjen i verden? Anonymkode: 94a64...1d7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Sex er viktig for oss menn. Får vi ikke spist hjemme spiser vi ute. Ingen ønsker å sulte. Anonymkode: 5d199...dc8 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sex er viktig for oss menn. Får vi ikke spist hjemme spiser vi ute. Ingen ønsker å sulte. Anonymkode: 5d199...dc8 Har da forståelse for det, men at menn ligger med hvem som helst, gjerne flere om gangen? jeg skjønner ikke at det går an, hadde blitt totalt ødelagt av slkt. Anonymkode: 94a64...1d7 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 Jeg tror det er veldig varierende. Men menn virker å ha en greie seg i mellom der det å ligge med mange og behandle damer søpplete nærmest er litt status. Men tror for begge kjønn er den greia der bare følelsesmessig avstumpende og gjør en kald. De som ligger med flest føler jo aldri noe for noen. Kanskje litt som å spise yndlingsretten sin hver dag, og ende med at den smaker metall pga monotonien. Anonymkode: 81696...c17 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Ikke ligg med menn du ikke har avtalt eksklusivitet med. Simple pimple. Er det uoffisielt, så må man være åpen for at de treffer andre. De fleste menn har riktignok ikke så gode muligheter på markedet at de kan ligge med mange (attraktive) kvinner parallelt. Anonymkode: faa7a...1a6 5
Teethgrinding Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 Det er dypt umoralsk å date flere samtidig utover en liten kaffe og en gåtur, og ihvertfall ligge regelmessig med flere. Det er ingen vei utenom de kalde harde fakta på nettopp dette. Folk som ligger med flere de dater uten å fortelle om det burde vært satt i offentlig galge på torget til spott og spe. Det er å leke med folks følelser og gjør ikke annet enn å skape et kaldt samfunn med egoryttere. 9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 Enig med deg over, vurderer å date en, men han har visst ligget med forskjellige han datet samtidig. Jeg har forståelse for behov, men flere samtidig? Er ikke det et rødt flagg? Anonymkode: 94a64...1d7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #8 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig med deg over, vurderer å date en, men han har visst ligget med forskjellige han datet samtidig. Jeg har forståelse for behov, men flere samtidig? Er ikke det et rødt flagg? Anonymkode: 94a64...1d7 Nei, det er et sunnhetstegn. Det betyr at han har høy SMV. Altså en du burde prøve å få kloa i. En som er attraktiv for damer. Anonymkode: 5d199...dc8 1
HalldirV2 Skrevet 29. september 2017 #9 Skrevet 29. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette vanlig? Er det vanlig at også folk ligger med "alt og alle". de fleste er utro og det er ingen kjærlighet eller trofasthet igjen i verden? Anonymkode: 94a64...1d7 Omlag 1/3 er utro (menn og kvinner), så de fleste er ikke utro. Og selvfølgelig er det vanlig å ligge med noen man dater, sex er tross alt en viktig faktor i et forhold. Ville være kjedelig å innlede et forhold hvor den seksuelle kjemien ikke stemmer. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #10 Skrevet 29. september 2017 Jeg er ikke slik som andre, og det sier jeg uten og fordømme at andre mennesker har ulike meninger, holdninger og verdier enn meg. Har aldri vært utro, og som singel så ligger jeg ikke med menn, ikke de jeg dater heller før jeg er mer sikker. ( Tror jeg, det har ikke skjedd, og som regel har jeg avist alle ). For meg henger sex sammen med kjærlighet, klarer ikke å gi av meg selv til en jeg ikke er glad i. Det virker som om folk ikke tar ting så nøye som meg, og at ligger med hvem som helst, forstår det ikke. Prøver bare og forså for og finne ut av ting, ikke for og leke moralens vokter. Anonymkode: 94a64...1d7 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #11 Skrevet 29. september 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er et sunnhetstegn. Det betyr at han har høy SMV. Altså en du burde prøve å få kloa i. En som er attraktiv for damer. Anonymkode: 5d199...dc8 Vel, for meg er det ikke attraktivt, det er en risikosport. Anonymkode: 94a64...1d7 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #12 Skrevet 29. september 2017 45 minutes ago, AnonymBruker said: Er dette vanlig? Er det vanlig at også folk ligger med "alt og alle". de fleste er utro og det er ingen kjærlighet eller trofasthet igjen i verden? Anonymkode: 94a64...1d7 Jeg er mann på snart 40 og har aldri vært utro. Har vært i et par lange forhold og hatt noen få korte. De fleste av kompisene mine er der. Jeg kjenner veldig få som driver med utroskap.. Men jeg hører jo litt fra damer jeg dater, så det er vel en annen verden der ute som jeg ikke kjenner til. Anonymkode: 46c8b...d53 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #13 Skrevet 29. september 2017 28 minutes ago, AnonymBruker said: Nei, det er et sunnhetstegn. Det betyr at han har høy SMV. Altså en du burde prøve å få kloa i. En som er attraktiv for damer. Anonymkode: 5d199...dc8 Anonymkode: 46c8b...d53 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #14 Skrevet 29. september 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke ligg med menn du ikke har avtalt eksklusivitet med. Simple pimple. Er det uoffisielt, så må man være åpen for at de treffer andre. De fleste menn har riktignok ikke så gode muligheter på markedet at de kan ligge med mange (attraktive) kvinner parallelt. Anonymkode: faa7a...1a6 Det hjelper ikke å avtale eksklusivitet heller, siden menn bare juger. Menn tømmer seg som kjent i alle de kan, uten å tenke på konsekvensene. Anonymkode: df2e7...1b8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #15 Skrevet 29. september 2017 Kanskje jeg bare skal gi opp "håp om ekte kjærlighet" og inse at den eksisterer, men så har jeg jo sett med egne øyne at det finnes. Mormor og Morfar. Farmor og Farfar. Det gamle paret jeg handlet for. Øvrige familie. Skjønner ikke hvorfor jeg skal være så redd for og date, bare det og riskikere og bli utnyttet gjør at jeg trekker meg. Anonymkode: 94a64...1d7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #16 Skrevet 29. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hjelper ikke å avtale eksklusivitet heller, siden menn bare juger. Menn tømmer seg som kjent i alle de kan, uten å tenke på konsekvensene. Anonymkode: df2e7...1b8 Det gjør vi absolutt ikke. Ikke fei over alle på en kam basert på dine få erfaringer. Å være eksklusiv med en tidlig i datingfasen er noe jeg hadde gledelig sagt ja til og holdt Anonymkode: 4a35d...849 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #17 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, Convo109 skrev: Jeg er mann. Jeg syns ikke det er greit med sex på første date. Når jeg dater er der litt mer seriøst enn et ONS. Vil jeg ha sex kan jeg heller gå en tur på byn Syns det er veldig trist at det er blitt slik at sex på første date er normalt. Men kvinner idag er billige og sprer lårene veldig lett. Pga billige damer så er det også mange menn som ikke vil ha fast forhold. Fordi de får sex andre steder Når det gjelder trofast og utro så er jeg delvis enig i deg. Mange idag er egoistiske. Men det kommer helt ann på hvilken type person du dater. De fleste kvinner vil ha typ bad boys og de er det selvfølgelig større sjangse for at er utro enn disse andre snille mennene. Tror det har mye om hvordan du er oppdratt også. Ja, men det er ikke alltid like lett å vite hvilke "type person"man dater. Snakket med en jeg trodde var ok, helt til han fortalte at har ligget med forskjellige dater samtidig. Når jeg forteller om mitt standpunkt kaller han meg en nonne. nei, jeg har ikke datet han, holder igjen. Anonymkode: 94a64...1d7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #18 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det gjør vi absolutt ikke. Ikke fei over alle på en kam basert på dine få erfaringer. Å være eksklusiv med en tidlig i datingfasen er noe jeg hadde gledelig sagt ja til og holdt Anonymkode: 4a35d...849 Enig. Anonymkode: 94a64...1d7
Xstrella Skrevet 29. september 2017 #19 Skrevet 29. september 2017 Livmorhalskreft og munnmunnhulekreft er økende. Jenter må passe bedre på seg selv. 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #20 Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, men det er ikke alltid like lett å vite hvilke "type person"man dater. Snakket med en jeg trodde var ok, helt til han fortalte at har ligget med forskjellige dater samtidig. Når jeg forteller om mitt standpunkt kaller han meg en nonne. nei, jeg har ikke datet han, holder igjen. Anonymkode: 94a64...1d7 Han ser på meg som en utfordring, han har prøvd alt for å få meg på date.Alt. Det er ikke meningen å være vanskelig, er ærlig og åpen jeg, men fikk jo den informasjonen, i tillegg så føler jeg meg ikke klar, prøvde å presse meg selv, hvis jeg ikke dater han så finner han en annen, men fant ut jeg ikke kunne presse meg selv. Anonymkode: 94a64...1d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå