AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 .....kan trygt si h*n ikke er interessert da, eller? Har heller ikke sendt forsåvidt, men jeg sender som regel alltid først ..... 🤔 Anonymkode: 4c34e...ea8
Benson Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Hadde tolket det som at han ikke var interessert ja. 2
saltyliquorice Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 (endret) Sånt blir jeg irritert over, man skal liksom vise NOE interesse ellers er det jo ingen vits? Jeg hadde ikke hørt fra daten min på to dager, og da måtte jeg spørre om han var i live. Det var han heldigvis, men hadde glemt telefonen i en kompis sin bil. Poenget er at man holder kontakten når man er interessert, og en uke syns jeg er lenge, med mindre man har sagt ifra eller er på ferie o.l Du kan forresten sende en melding hvis du mener han er verdt det. Men han virker lite interessert Endret 29. september 2017 av saltyliquorice 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 Har dere datet lenge da? Anonymkode: 5f089...ea0
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Trenger ikke bety det nødvendigvis. Han jeg er sammen med nå dro på ferie i 2 uker i sommer og jeg hørte ikke et pipp på over en uke. Tenkte at han ikke var interessert og var ganske sur for å være ærlig, og så på datingen som avsluttet. Så ringte han og sa han trengte en time out fra alt og alle, til og med meg Da ble jeg ganske sur og sa rett ut at sånn oppførsel gidder jeg ikke, og at han kanskje passet bedre som singel siden han ikke viste interesse. Etter dette ble vi faktisk sammen. Fordi jeg stilte krav. I ditt tilfelle skriver du at du stort sett sender melding først. Jeg ville bare ikke tatt kontakt nå, se det an hvertfall 1 uke til. La han lure litt. Hører du ikke noe etter dette hadde jeg bare avskrevet han. Anonymkode: eb184...b23
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere datet lenge da? Anonymkode: 5f089...ea0 Ikke datet. Møttes for en måned siden. Vi sees jo, har felles idrett 😑 Så sees uansett to ganger i uka.... og h*n svarer rimelig raskt når jeg først sender. Svarer da med 😘 osv. Men har forstått at h*n er lite på sosiale medier. Uansett..... veldig stille! Anonymkode: 4c34e...ea8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger ikke bety det nødvendigvis. Han jeg er sammen med nå dro på ferie i 2 uker i sommer og jeg hørte ikke et pipp på over en uke. Tenkte at han ikke var interessert og var ganske sur for å være ærlig, og så på datingen som avsluttet. Så ringte han og sa han trengte en time out fra alt og alle, til og med meg Da ble jeg ganske sur og sa rett ut at sånn oppførsel gidder jeg ikke, og at han kanskje passet bedre som singel siden han ikke viste interesse. Etter dette ble vi faktisk sammen. Fordi jeg stilte krav. I ditt tilfelle skriver du at du stort sett sender melding først. Jeg ville bare ikke tatt kontakt nå, se det an hvertfall 1 uke til. La han lure litt. Hører du ikke noe etter dette hadde jeg bare avskrevet han. Anonymkode: eb184...b23 Har jo da ikke tatt kontakt på ei uke 😔 Anonymkode: 4c34e...ea8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #8 Skrevet 29. september 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke datet. Møttes for en måned siden. Vi sees jo, har felles idrett 😑 Så sees uansett to ganger i uka.... og h*n svarer rimelig raskt når jeg først sender. Svarer da med 😘 osv. Men har forstått at h*n er lite på sosiale medier. Uansett..... veldig stille! Anonymkode: 4c34e...ea8 Ok, så dere dater ikke? Kanskje han bare tror du liker han som en venn? Eller har du flørtet med han? Anonymkode: eb184...b23
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #9 Skrevet 29. september 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, så dere dater ikke? Kanskje han bare tror du liker han som en venn? Eller har du flørtet med han? Anonymkode: eb184...b23 Møtes jo minst en gang i uka i forbindelse med sport. Flørta masse and had hot sex🙈 Anonymkode: 4c34e...ea8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #10 Skrevet 29. september 2017 Du har jo ikke sendt melding selv Anonymkode: 5a23c...a1e
Gjest Mass Skrevet 29. september 2017 #11 Skrevet 29. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: .....kan trygt si h*n ikke er interessert da, eller? Har heller ikke sendt forsåvidt, men jeg sender som regel alltid først ..... 🤔 Anonymkode: 4c34e...ea8 Hvor sterk er interessen da? Vet h*n at du er interessert? Viss jeg virkelig var interessert og følt at det var noe potensiale der så hadde jeg nok fortalt det for å få vite hvor jeg stod i landskapet. Enten ende det eller så smått begynne noe. Jeg liker ikke uvisshet. Det der med å tenke, gruble, tolke - kan ikke utstå det. Viss interessen kun var 'interesse' hadde jeg bare latt vinden blåse det bort.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #12 Skrevet 29. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtes jo minst en gang i uka i forbindelse med sport. Flørta masse and had hot sex🙈 Anonymkode: 4c34e...ea8 Han har brukt deg. Slikt skjer ofte med kvinner som sprer lårene på 1,2,3 Anonymkode: 9d8dd...416
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #13 Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har brukt deg. Slikt skjer ofte med kvinner som sprer lårene på 1,2,3 Anonymkode: 9d8dd...416 Idiot. Du vet ikke hvor lenge det gikk før de hadde sex. Han er like mye hoe selv, forresten. Anonymkode: 80201...ec0 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #14 Skrevet 30. september 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har jo ikke sendt melding selv Anonymkode: 5a23c...a1e Nei.... jeg har jo ikke det🙈 Vil ikke mase. Han sender jo aldri først. Mulig jeg har virket avvisende på trening. Anonymkode: 4c34e...ea8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #15 Skrevet 30. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har brukt deg. Slikt skjer ofte med kvinner som sprer lårene på 1,2,3 Anonymkode: 9d8dd...416 Slutt a!! Anonymkode: 4c34e...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #16 Skrevet 30. september 2017 9 timer siden, Mass skrev: Hvor sterk er interessen da? Vet h*n at du er interessert? Viss jeg virkelig var interessert og følt at det var noe potensiale der så hadde jeg nok fortalt det for å få vite hvor jeg stod i landskapet. Enten ende det eller så smått begynne noe. Jeg liker ikke uvisshet. Det der med å tenke, gruble, tolke - kan ikke utstå det. Viss interessen kun var 'interesse' hadde jeg bare latt vinden blåse det bort. Joda, men det er en viss alders-forskjell mellom oss i tillegg som gjør ting vanskelig. Anonymkode: 4c34e...ea8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #17 Skrevet 30. september 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: .....kan trygt si h*n ikke er interessert da, eller? Har heller ikke sendt forsåvidt, men jeg sender som regel alltid først ..... 🤔 Anonymkode: 4c34e...ea8 Bare send en mld for sikkerhets skyld, si god helg og om han har planer for helgen. Kan hende han bare har vært opptatt Anonymkode: ec950...ed9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #18 Skrevet 30. september 2017 Hvor gamle er dere? Ville ikke tolket det positivt uten melding på ei uke, spesielt siden han aldri sender først Anonymkode: 65291...ea4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #19 Skrevet 30. september 2017 Jeg er i samme situasjon som deg. Foruten en snap har jeg ikke hørt noe på en og en halv uke (etter at jeg har tatt initiativ til de siste meldingene). Det er vel bare å innse at interessen er lunken ☹️ Anonymkode: d9f9c...9f0
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #20 Skrevet 30. september 2017 Samme her også, nesten ikke hørt noe fra daten på 3 uker og han er bortreist, usikker på når han kommer hjem.. ble kjent med han 2 uker før han reiste Anonymkode: 5b733...b55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå