Miss Marple Skrevet 20. januar 2005 #2 Skrevet 20. januar 2005 Jeg så kun slutten (fikk ikke sove, hadde akkurat sett Dødelig våpen 1 for første gang, og var virkelig ikke klar for sengen etter det), men han portvakten i den andre bygningen, lys med freger, hetter Derek eller noe sånt, fanget Celeste i kjelleren, så da regner jeg med det var ham, og ikke den antatte ekskjæresten.
Superlammet Skrevet 20. januar 2005 #3 Skrevet 20. januar 2005 en pustende og pesende mann! Det var det jeg fikk med meg av begynnelsen...
fiesta Skrevet 20. januar 2005 #4 Skrevet 20. januar 2005 Jeg fikk heller ikke med meg slutt en på filmen. Hadde tenkt å spørre dere. Hadde aldri trodd det var han. Men det er jo ofte den man ikke tror det er.
Gjest Kari N Skrevet 22. januar 2005 #5 Skrevet 22. januar 2005 Synes det var ganske opplagt hvem det var jeg da. En person som er med, men ikke er sentral = gjerningsmann/kvinne Og så videre til motiv/anledning: - portvakten har tilgang til alle leiligheter (kan plante alle bevis) - han fikk nesten all info av frivillig av både henne og politiet - portvakter "har ikke liv", dvs det de må gjør for å overleve slik kjedelig jobb er å følge med på hva alle gjør til enhver tid :-?
Donnie Darko Skrevet 22. januar 2005 #6 Skrevet 22. januar 2005 hvem sitter hjemme å ser på tvnorge på en fredagskveld?
Miss Marple Skrevet 22. januar 2005 #7 Skrevet 22. januar 2005 hvem sitter hjemme å ser på tvnorge på en fredagskveld? Det var faktisk på onsdags kvelden. Ikke fredsg...
Donnie Darko Skrevet 22. januar 2005 #8 Skrevet 22. januar 2005 Det var faktisk på onsdags kvelden. Ikke fredsg... Hvem sitter hjemme på en onsdagskveld og ser på tvnorge?
lizzy x Skrevet 22. januar 2005 #9 Skrevet 22. januar 2005 Hvem sitter hjemme på en onsdagskveld og ser på tvnorge? mange det...hvorfor ikke? hvem sitter ved dataen og skriver på lørdagsnatta? like bra spørsmål,liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå