AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Ei jeg likte når jeg var 18 ønsket ikke å bli sammen med meg, hun mente vi ikke passet sammen. Nå er vi begge ca. 30 og hun er nå interessert i å ta opp kontakten. Jeg vet hun har vært med mange menn disse årene, hvorfor kommer hun nå, hvorfor var jeg ikke god nok da? Har noen her opplevd lignende? Anonymkode: ff1ba...abf 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 Jeg vet ikke jeg. Kanskje, bare kanskje, dere begge har forandret dere på 12år. Kanskje man forandrer smak, og kanskje man forandrer hva man ønsker. Noen er rett å slett ikke den samme personen når man er 30 som man var når man var 18. Anonymkode: 665d8...b29 29
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei jeg likte når jeg var 18 ønsket ikke å bli sammen med meg, hun mente vi ikke passet sammen. Nå er vi begge ca. 30 og hun er nå interessert i å ta opp kontakten. Jeg vet hun har vært med mange menn disse årene, hvorfor kommer hun nå, hvorfor var jeg ikke god nok da? Har noen her opplevd lignende? Anonymkode: ff1ba...abf Fordi hun nå er ferdig med peniskarusellen og trenger en forsørgermann hun vet ikke tør dra fra henne når hun får barn fordi hun tenker at du vil være så lojal at det grenser til dumhet Anonymkode: 0d2d9...1e1 14
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Hun har ridd på kukk-karusellen. Nå vil hun ha en stabil mann som vil forsørge henne og ungen hennes (om hun har fått unge, ellers vil hun få unge med deg fordi du kan forsørge henne og ungen hun i så fall får med deg). Anonymkode: b8c92...b46 7
Ramona Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi hun nå er ferdig med peniskarusellen og trenger en forsørgermann hun vet ikke tør dra fra henne når hun får barn fordi hun tenker at du vil være så lojal at det grenser til dumhet Anonymkode: 0d2d9...1e1 🙄 dette evige maset igjen. 30
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei jeg likte når jeg var 18 ønsket ikke å bli sammen med meg, hun mente vi ikke passet sammen. Nå er vi begge ca. 30 og hun er nå interessert i å ta opp kontakten. Jeg vet hun har vært med mange menn disse årene, hvorfor kommer hun nå, hvorfor var jeg ikke god nok da? Har noen her opplevd lignende? Anonymkode: ff1ba...abf Fordi hun er blitt gammel og uattraktiv. Hun har rid på cockkarusellen. Fra kuk til kuk som ung. Nå når hun er blitt gammel og mistet utseende for lengst vil hun ha noen å slå seg ned med som kan gjøre ting for henne og oppfylle sine behov. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ignorert henne. Menn idag klarer lett å få seg damer som er opp til 10 år yngre og mer tiltrekkende. Som f.eks meg selv. Jeg er 32 hun er 22. Lev livet sjef . Hun ditchet deg fordi hun trodde hun kunne bedre. Nå kommer hun krypende tilbake. Move on Anonymkode: 06a32...a7a 11
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #8 Skrevet 29. september 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Fordi hun nå er ferdig med peniskarusellen og trenger en forsørgermann hun vet ikke tør dra fra henne når hun får barn fordi hun tenker at du vil være så lojal at det grenser til dumhet Anonymkode: 0d2d9...1e1 Dette har jeg lest før på et underforum på reddit Kunne nesten vært en direkte oversettelse. Anonymkode: 665d8...b29 10
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #9 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi hun nå er ferdig med peniskarusellen og trenger en forsørgermann hun vet ikke tør dra fra henne når hun får barn fordi hun tenker at du vil være så lojal at det grenser til dumhet Anonymkode: 0d2d9...1e1 Spor on! Anonymkode: b8c92...b46 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #11 Skrevet 29. september 2017 Det er utvilsomt fordi du nå antakeligvis er rik (?) og hun ser deg som et godt ektemannsemne. Eller fordi du, som størstedelen av befolkningen, har blitt voksen de siste 12 årene. Hvis du er like umoden og ser likedan ut som da du var 18, hadde jeg derimot vært bekymret. Da er det utvilsomt en dårlig deal. Anonymkode: d8ddc...0fe 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #12 Skrevet 29. september 2017 Just now, Ramona said: Dagens ord: kukkarusell 🙄 Det er faktisk veldig mye brukt på et underforum på reddit (r/incels) Koselige folk der inne. De har et fatastisk syn på verden. Anonymkode: 665d8...b29 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #13 Skrevet 29. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har jeg lest før på et underforum på reddit Kunne nesten vært en direkte oversettelse. Anonymkode: 665d8...b29 Det stemmer. Vist du leset "science about dating" som er gratis ebook på nettet så sier sen akkurat det samme. Men basert på forskning. At kvinner flest i den alderen som har mistet utseende kommer krypende tilbake til tidligere menn som har bydd på seg men som den gang ikke var bra nok. De bruker selvfølgelig ikke ordet cockcarusel. Det blir ikke politisk korrekt så de har brukt andre ord Dette er fakta og faktisk ganske logisk egentlig vist du tenker over det Anonymkode: 06a32...a7a 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #14 Skrevet 29. september 2017 Just now, AnonymBruker said: Det stemmer. Vist du leset "science about dating" som er gratis ebook på nettet så sier sen akkurat det samme. Men basert på forskning. At kvinner flest i den alderen som har mistet utseende kommer krypende tilbake til tidligere menn som har bydd på seg men som den gang ikke var bra nok. De bruker selvfølgelig ikke ordet cockcarusel. Det blir ikke politisk korrekt så de har brukt andre ord Dette er fakta og faktisk ganske logisk egentlig vist du tenker over det Anonymkode: 06a32...a7a Stemmer stemmer Anonymkode: 665d8...b29
Hermine Grang Skrevet 29. september 2017 #15 Skrevet 29. september 2017 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Ei jeg likte når jeg var 18 ønsket ikke å bli sammen med meg, hun mente vi ikke passet sammen. Nå er vi begge ca. 30 og hun er nå interessert i å ta opp kontakten. Jeg vet hun har vært med mange menn disse årene, hvorfor kommer hun nå, hvorfor var jeg ikke god nok da? Har noen her opplevd lignende? Anonymkode: ff1ba...abf Ja, omtrent daglig postes slike tråder for å prøve å provosere og trykke ned kvinner på KG. Endret 29. september 2017 av Hermine Grang 22
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #16 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, Hermine Grang skrev: Ja, omtrent daglig postes slike tråder for å prøve å provosere og trykke ned kvinner på KG. Det er fordi feminisme har gjort kvinner for kjepphøye og overvurderer sin egen verdi. Anonymkode: b8c92...b46 1
Benson Skrevet 29. september 2017 #17 Skrevet 29. september 2017 Mange, faktisk de fleste, endrer seg fra de er 18 til 30. Man ønsker andre ting og ser etter andre kvaliteter i en partner. Er du den samme nå som du var når du var 18 år, ts? 8
trinelise50 Skrevet 29. september 2017 #18 Skrevet 29. september 2017 Just now, Benson said: Er du den samme nå som du var når du var 18 år, ts? Tydeligvis. 13
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #19 Skrevet 29. september 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Det er fordi feminisme har gjort kvinner for kjepphøye og overvurderer sin egen verdi. Anonymkode: b8c92...b46 Der var det igjen! Kunne vært direkte oversatt Anonymkode: 665d8...b29 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #20 Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi feminisme har gjort kvinner for kjepphøye og overvurderer sin egen verdi. Anonymkode: b8c92...b46 Gjelder dette for alle kvinner, eller bare de fleste? For jeg tror nemlig jeg har blitt hoppet over... Anonymkode: ef056...9eb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå