Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en fyr for 4 uker siden.. han har vært bortreist de to siste ukene. 

Jeg lå med han 3 gang vi møttes, er det dumt?

Han har tatt kontakt når han har vært hjemme før han reiste på jobb som varte 2 uker av tiden etter vi møttes.. 

Han har sendt meg nudes før vi lå sammen, tenker at noen menn liker det litt og jeg burde ikke ta det så "alvorlig"? Betyr det at han kanskje kun vil det ene? Har ikke sendt nudes tilbake..

Han har snakket som om vi fremdeles skal henge sammen, men har har vært borte nå så ikke fått snakket med han noe særlig og vil ikke mase på han når han er opptatt med noe, hva tenker dere?

er det for tidlig til å bli paranoid å tro at han ikke er intressert? Har akkuratt blitt kjent med han 🤔

Liksom han svarer sikkert om jeg starter samtaler med han, men jeg vil prøve å ikke mase, så jeg snappet han en gang når han var på jobb, fikk svar men ikke på det siste jeg sendte, ventet til han sendte noe å det fikk jeg nå sol han skulle hjem, da svarte ikke jeg på den, sendte han snap i dag og da svarte han, men ikke på det siste (var ikke noe å svare på) bør jeg holde litt på sånn eller burde jeg kjøre full fres med å vise interesse? 

Hva liker dere menn?

Anonymkode: c0763...910

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Btw. Det jeg snappet, jeg snappet bilde av noe som jeg tenkte han sikkert ikke kom til å svare på, det gjorde han

Skrevet

En mann som sender nudes så tidlig er useriøs ja. Uten tvil. Og en mann som kaller det for "å henge" er også useriøs, han kunne like gjerne brukt ordet pule. En seriøs mann bruker ordet date og driver ikke med så rett-på seksuelle hentydninger som nudes bilder. 

Anonymkode: fdf87...e49

• Liker 2
Skrevet

Lå med samboeren på første date, han ville også bare henge og sendte nudes (etter vi hadde ligget). Så det behøver ikke bety noe.

Skrevet
21 minutter siden, Inwe skrev:

Lå med samboeren på første date, han ville også bare henge og sendte nudes (etter vi hadde ligget). Så det behøver ikke bety noe.

Så han trenger ikke være useriøs heller?

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mann som sender nudes så tidlig er useriøs ja. Uten tvil. Og en mann som kaller det for "å henge" er også useriøs, han kunne like gjerne brukt ordet pule. En seriøs mann bruker ordet date og driver ikke med så rett-på seksuelle hentydninger som nudes bilder. 

Anonymkode: fdf87...e49

For noe tull! Sendte masse nudes og hadde deilig telefonsex med kjæresten min før vi møttes. Vært sammen i fem år nå. 

Anonymkode: 23b06...c20

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så han trenger ikke være useriøs heller?

Nei. Min samboer var i utgangspunktet kun ute etter sex og vennskap, men de faller jo de også ;) det kan også hende han er ute etter kjæreste.

Skrevet
32 minutter siden, Inwe skrev:

Nei. Min samboer var i utgangspunktet kun ute etter sex og vennskap, men de faller jo de også ;) det kan også hende han er ute etter kjæreste.

Han virker som en type som er ute etter forhold. Han har hatt kjærester tidligere :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...