LilleBille Skrevet 20. januar 2005 #1 Skrevet 20. januar 2005 At det går an :klø: Kristin Halvorsen beskylder Siv Jensen for frisyreplagiat :o .. kort hår er da virkelig ikke så uvanlig.
Suzy Skrevet 20. januar 2005 #2 Skrevet 20. januar 2005 Nei ærlig talt da!! *rister på hodet* Det får da være grenser - SÅ lik var hun ikke og det går da ikke an å eie en hårsveis?!
Mulle7 Skrevet 20. januar 2005 #3 Skrevet 20. januar 2005 Anyway, jeg har ikke akkurat sansen for Siv Jensen og Frp, men sveisen var fin, den!
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #4 Skrevet 20. januar 2005 Synes ikke de ligner i det hele tatt jeg. desutten tror jeg kanskje at det er Halvorsen som gjerne skulle vært litt mer lik Jensen
Brunhilde Skrevet 20. januar 2005 #5 Skrevet 20. januar 2005 Av og til kan man lure på om avisene ikke har viktigere ting å skrive om!
Gjest Melk Skrevet 20. januar 2005 #6 Skrevet 20. januar 2005 Denne artikkelen gjorde meg sur. "reagerte med sjokk og vantro"?????? Ærlig talt. Politikeres frisyrer interesserer meg null og niks, og jeg har vanskelgi for å tro at politikerne selv bryr seg. Hva i all verden er dette for noe å skrive om? (Greit nok at eks S&H hadde nevnt det, menn å lage det til et konfliktfylt nyhetssak er bak mål)
Mulle7 Skrevet 20. januar 2005 #7 Skrevet 20. januar 2005 Ja, nettopp!! Dette er vel å piske opp en ikke-eksisterende konflikt! Agurk-tid??
Caramba Skrevet 20. januar 2005 #8 Skrevet 20. januar 2005 Tror nok ikke de aktuelle politikerne bryr seg så veldig mye heller, annet en at de sikkert synes det er litt morsomt........ Det verste er vel at VG faktisk gidder å bruke spalteplass på en sånn ikke- sak. Det sier mer om dem. Ellers synes jeg begge damene er veldig fine på håret
Samantha Skrevet 20. januar 2005 #9 Skrevet 20. januar 2005 Syns det såg ut som om begge to svarte med ganske ironiske og spøkefulle svar, så eg trur nok det er VG som leitar etter konflikter her. Teitaste artikkelen dinne veka i alle fall!
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #10 Skrevet 20. januar 2005 Ja for Kristin Halvorsens frisyre vil vi jo alle ha.
Sita Skrevet 20. januar 2005 #11 Skrevet 20. januar 2005 Av og til kan man lure på om avisene ikke har viktigere ting å skrive om! man kan jo lure..
*Lene* Skrevet 21. januar 2005 #12 Skrevet 21. januar 2005 Syns det såg ut som om begge to svarte med ganske ironiske og spøkefulle svar, så eg trur nok det er VG som leitar etter konflikter her. Teitaste artikkelen dinne veka i alle fall! Enig med Samantha! Er nok VG som er den useriøse her ja. De spørsmålene som de spurte krevde jo tåpelige svar da.. Jeez
LilleBille Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #13 Skrevet 21. januar 2005 Her kommer en litt mer humoristisk oppfølger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå