AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Hei. Jeg har en katt fra før på 5 år, og kjenner at jeg har veldig lyst på en til liten pus. Jeg er en singel kvinne i slutten av 20-årene, og blir oppfattet som litt VEL glad i katten min, på en humoristisk måte så klart. Kattepusen er som barnet mitt Hvordan oppfatter dere single jenter som ikke bare har én katt, men to? Er det noen forskjell på om en jente har en eller to? Vil ikke være singel for alltid. Haha. Og forresten, den katten jeg har er en gutt på 5 år. Hvilket kjønn bør den andre katten ha for at de skal gå best mulig overens? Jeg ønsker en kattunge denne gangen, da den katten jeg har var en voksen omplasseringskatt. Aldri hatt kattunge før, men det virker jo veldig koselig og morsomt Anonymkode: a9fd9...b36
gangnedsol i elg Skrevet 30. september 2017 #2 Skrevet 30. september 2017 Ville ha valgt hunnkatt hvis jeg var deg. Tror det blir mest harmoni da. Crazy cat lady hvis du har to? Nei, syns ikke det. Skal ha litt flere for å bli det. To er passelig. Og NB : Drit i hva andre mener;-)
Leo Skrevet 30. september 2017 #3 Skrevet 30. september 2017 To katter er ofte en god idè! Ikke alltid fordi noen katter trives beste som alenekatter, men mange setter pris på å ha en samboer av sin egen art. Vi har både to katter og to hunder og ser det veldig godt! Når du får den nye katten som kattunge så går det som regel veldig bra og jeg ville ha valgt en hunnkatt fordi motsatt kjønn som regel alltid går sammen. (Men vi har to hunnkatter som er introdusert for hverandre i voksen alder og de trives veldig godt sammen så det er ikke slik at det ikke går med samme kjønn heller). Og "Crazy Catlady" med to katter? Nope! Ikke i nærheten en gang. Det er når "kattesamlingen" stadig utvides og antallet nærmer seg tosifret at den betegnelsen kan begynne å passe. To katter er helt normalt! Det samme er det å være glad i dyrene sine. Og hvis du er glad i dyr så kan du jo uansett ikke satse på en mann som ikke liker dyr eller synes det er rart å ha to katter Å ha kattunge er forresten kjempekoselig, men slitsomt.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #4 Skrevet 30. september 2017 I såfall er kvinner med to barn crazy babylady Anonymkode: 03128...f9e
Kamikatze Skrevet 30. september 2017 #5 Skrevet 30. september 2017 Crazy catlady blir du først når du har passert tretti, har gått tom for fruktbare egg, er barnløs og ute av stand til å få deg fast abonnement på en gubbe. (Enkeltnattere og knullevenner teller ikke.) Da holder det med en katt, hvis du i tillegg mater noen i nabolaget. Ordentlig profesjonell blir du først når du inviterer nabolagets katter med deg hjem, og begynner å betrakte dem som "barna dine".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå