Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #1 Del Skrevet 20. januar 2005 Hva er det jeg gjør feil? Når jeg vasker klær, blir de ikke sånne myke som når mamma vasker klær. Jeg bruker tøymykner og alt, men alt blir så stivt på en måte. Har også et annet problem, håndklene "lukter ikke rent", litt vanskelig å forklare, men det skal jo liksom lukte litt godt av nyvasket tøy/håndkler, men det gjør ikke det av det jeg vasker...huff, jeg er en dårlig husmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. januar 2005 #2 Del Skrevet 20. januar 2005 Vasker du hånklærne varmt nok, bruker du for mye såpe? Om du ikke klarer å bli kvitt sur lukt i klær så kan du legge dem i litt eddikvann f.eks over natten og deretter vaske dem - det hjelper veldig godt! Når det gjelder mykhet... har mora di tørketrommel kanskje? Det gjør klærne veldig myke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 20. januar 2005 #3 Del Skrevet 20. januar 2005 Eddikvann? Hvordan lager man det? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #4 Del Skrevet 20. januar 2005 åja, tørketrommel ja...hun bruker det på endel klær. Takk for svar, jeg har ikke så mye peiling på slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå