AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Katten vår er ikke seg selv i dag. Hun bare sover, vil ikke være ute, virker veldig slapp og spiser ikke. Jeg nevnte det for en venninne nå nettopp, og hun hadde hørt at katter kan bli syke hvis de spiser lemen. Vår har vært flittig lemenjeger i det siste. Noen som vet? Det blir uansett straks en telefon til veterinæren. Anonymkode: 80512...7fa
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Har aldri hørt at de blir automatisk syke om de spiser lemen, men nå er det vel få katter som bor i området med de dyrene, så jeg utelukker ikke at jeg bare ikke har hørt om det En katt kan være slapp av mange grunner, så er nok lurt å følge det opp. Når et dyr ikke spiser, så er det som veldig sykt. Man vet selvsagt aldri om syken går over av seg selv, med antibiotika eller om det er mer alvorlig. Ikke vær redd for at den er døende altså, det kan være en infeksjon som lett kureres med antibiotika. Uansett så er nok den telefonen nødvendig. Lykke til Anonymkode: 9bad7...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå