AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Jeg bruker bare kjoler, men bruker alltid strømpebukser da jeg er litt overvektig. Alt fettet legger seg på rumpe og lår og. Så har tenkt at stay ups bare vil skli ned. Men nå har jeg fått meg kjæreste, som elsker stay ups. Så tenkte jeg fikk prøve. Jeg bruker str. L i strømpebukser, da fra H&M, Lindex og Wolford. Men hvilket merke burde jeg kjøpe stay ups i? Og burde jeg gå opp i str? Redd for at de skal bli for stramme på mine myke lår, det vil jo ikke se pent ut. Og burde jeg kjøpe strømpeholdere og? Anonymkode: b3073...606
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Www.detstoreunder.no Har mye pent og gode størrelser, for oss litt mer formfulle Anonymkode: 488e3...637
davis Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 Ville ikke kjøpt på detstoreunder.no, tingene derfra er bare billig ting fra ebay, kjempe dårlig kvalitet og overpriset
Jolene Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 Ville heller investert i strømpebelte og strømper enn stay ups. Mye bedre og mer komfortabelt 1
annebanane Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Har fra Hips&Curves. De har både strømper med silikonkant som skal holde seg bedre oppe selv og strømper med strømpebelte. De har til normale og opp til veldig store lår.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 Kjøp fra Marks and Spencer online, gode strømper og de har godt utvalg i størrelser både på stayups og strømpebukser. Anonymkode: 16bd7...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 1 hour ago, Jolene said: Ville heller investert i strømpebelte og strømper enn stay ups. Mye bedre og mer komfortabelt Hvor kjøper du strømpebelter og strømper? Anonymkode: a1c1a...3ba
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #8 Skrevet 29. september 2017 Du finner godt utvalg i strømper, stay-ups og strømpebukser på stockingshq.com Vær obs på at størrelser på strømper kan henvise til volum, så om du har korte men kraftige ben, kan medium være aktuelt, slik det kan være for tynne, lange. Men noen strømper er mer tilpasset fotformen og da må man passe på dette. Men uansett hvor du kjøper, sjekk info om størrelser og ta egne mål. Da blir det nok bra. Anonymkode: 78a2d...eaa
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #9 Skrevet 29. september 2017 og strømpebelter skulle det stå. Anonymkode: 78a2d...eaa
Kjolepiken Skrevet 29. september 2017 #10 Skrevet 29. september 2017 Jeg har strikket ullstrømper går helt opp i skrittet på meg jeg å da vil jo de funke litt som stay ups som jeg har tenkt og prøve i vinter ... Satt i strikk øverst i de så di ikke sklir ned. 1
Jolene Skrevet 29. september 2017 #11 Skrevet 29. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjøper du strømpebelter og strømper? Anonymkode: a1c1a...3ba Kan anbefale Kiss me Deadly til strømpebelte, og What Katie Did for strømper. Har ikke personlig erfaring med andre sider som har blitt postet her, så vil ikke anbefale noe jeg ikke har egen kjennskap til 1
Perelandra Skrevet 29. september 2017 #12 Skrevet 29. september 2017 Siden du har kraftige lår TS, kan det ikke bli ubehagelig med at lårene knisser mot hverandre øverst over strømpene? Jeg har ingen erfaring med stay ups eller strømpeholder, men har opplevd flere ganger å bli sår på innsiden av lårene hvis jeg går med kjole uten strømpebukse. 2
Edie Skrevet 30. september 2017 #13 Skrevet 30. september 2017 Ryddet for personangrep, kommentarer om kropp, avsporinger, brukerdebatt og svar til dette. Oppfordrer som vanlig til å rapportere regelbrudd fremfor å svare på det! Edie, mod. 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #14 Skrevet 30. september 2017 12 timer siden, Perelandra skrev: Siden du har kraftige lår TS, kan det ikke bli ubehagelig med at lårene knisser mot hverandre øverst over strømpene? Jeg har ingen erfaring med stay ups eller strømpeholder, men har opplevd flere ganger å bli sår på innsiden av lårene hvis jeg går med kjole uten strømpebukse. Takk for svar. Dette kom jeg på selv i går kveld, for jeg bruker jo mye kjoler på sommeren, og da går jeg jo med korte tights under, så lårene ikke skal gnisse mot hverandre. Men tenker jeg uansett kjøper noen jeg kan bruke til spesielle anledninger, hjemme. Anonymkode: b3073...606
Perelandra Skrevet 30. september 2017 #15 Skrevet 30. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Dette kom jeg på selv i går kveld, for jeg bruker jo mye kjoler på sommeren, og da går jeg jo med korte tights under, så lårene ikke skal gnisse mot hverandre. Men tenker jeg uansett kjøper noen jeg kan bruke til spesielle anledninger, hjemme. Anonymkode: b3073...606 Du kan jo bare prøve deg fram med strømpene og se hvordan det går. Så lenge du ikke går lange turer med går det kanskje greit?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #16 Skrevet 30. september 2017 TS , denne helgen har stockingshq 10% på alle strømpebelter, også i plus size om det er nødvendig. Om det bare er til soveromsbruk, er det nok med 4 strømpefester, men om du vil bruke strømper ute er det å anbefale 6- eller 8- strømpefester (3-4 per strømpe/fot). Tror de smyger akkurat under tollgrensen nå med tilbud. https://www.stockingshq.com/suspenders-and-lingerie-c7?eid=AO928847301688483172243300539356 Anonymkode: 78a2d...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå