AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Fungerer dette? Hva var effekten ? Er det bare å faste annen hver dag ? Vil gå ned 7 kg, og leste st dette skulle itillegg Ha ekstra helseeffekter, kolesterol osv. Synes selv det kan virke ekstremt, men folk lever tydeligvis slik, har jeg lest. Har brukt 5 2 tidligere og levd slik, men bil gå litt raskere ned. Anonymkode: c40be...db3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fungerer dette? Hva var effekten ? Er det bare å faste annen hver dag ? Vil gå ned 7 kg, og leste st dette skulle itillegg Ha ekstra helseeffekter, kolesterol osv. Synes selv det kan virke ekstremt, men folk lever tydeligvis slik, har jeg lest. Har brukt 5 2 tidligere og levd slik, men bil gå litt raskere ned. Anonymkode: c40be...db3 Står basicly at du kan faste så mye du vil, så mange ganger i uken, bare at du ikke skal faste todagers på rad. Anonymkode: c40be...db3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Står basicly at du kan faste så mye du vil, så mange ganger i uken, bare at du ikke skal faste todagers på rad. Anonymkode: c40be...db3 Forum dødt . ? Anonymkode: c40be...db3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 Det vil fungere så lenge man totalt sett får seg færre kalorier enn man forbrenner. Hvor har du lest om disse ekstra helseeffektene? Anonymkode: 2e5d8...b75 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det vil fungere så lenge man totalt sett får seg færre kalorier enn man forbrenner. Hvor har du lest om disse ekstra helseeffektene? Anonymkode: 2e5d8...b75 Om du søker opp om diett så står det om helseeffekter. Anonymkode: c40be...db3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om du søker opp om diett så står det om helseeffekter. Anonymkode: c40be...db3 Jeg bryr meg for såvidt kikke så mye om det,men det kommer jo ed som et pluss. Er det i gen som hat prøvd slike dietter. Det overasket meg. Anonymkode: c40be...db3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: Om du søker opp om diett så står det om helseeffekter. Anonymkode: c40be...db3 Søkte litt og det eneste jeg fant på det var at det var godt for helsen om man gikk ned i vekt om man er overvektig. Ingenting om at det er akkurat denne dietten som er grunnen til disse helsefordelene Anonymkode: 2e5d8...b75
linsejesus Skrevet 30. september 2017 #8 Skrevet 30. september 2017 Periodisk faste har en del helsefordeler og kan sannsynligvis bremse aldring. Det har nok sammenheng med at vi egentlig er lagd for et mer periodisk spisemønster fra naturens side. Det er ikke "meningen" at vi skal ha konstant tilgang til og påfyll av mat. Bl.a stiger som regel konsentrasjon og energinivå når man faster, det gir mening rent biologisk, for da blir man bedre i stand til å finne/fange mat. Jeg har ikke prøvd fullstendig faste annenhver dag, men jeg har god erfaring med å faste på dagtid (8/16-faste) og av og til helt til kvelden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå