Gå til innhold

Feminisme gjør at jenter ikke ser forskjell på gutter og jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta er så hjernevasket av feminisme at hun ikke ser forskjell på gutter og jenter. Hun skjønner ikke at når ei jente viser frem utstyret sitt så gjør hun noe seksuelt. Gutter har ikke noe utstyr på overkroppen å vise frem som oppfattes som seksuelt.

Nok et eksempel på hvor forstyrret folk blir av feminisme.

Anonymkode: 1c284...0cf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En BH er da ikke en kvinnes utstyr :P Eller vel, det er jo et verktøy man bruker for å holde ting på plass. Men om klær telles som utstyr vil det bli vanskelig å ta godkjente bilder :fnise:

Anonymkode: 10325...6a7

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ser fint forskjellen jeg, men så er ikke jeg feminist, nok det som gjør det :P

Skrevet

De fleste forstår nok forskjellen på "uniformen" som brukes under svømming og det som brukes ellers i skolehverdagen, selv om det virker helt fjernt for henne. Jentelaget ville sikkert fått godkjent et bilde i badedrakt selv om BH på et "vanlig" bilde ikke ble det". 

Så kan man selvfølgelig fint argumentere for at hun burde fått lov til å ha skolebilde med der hun viser frem BHen, selv om sammenligningen er skivebom. Jeg skjønner at skolen, og årbokforfatterne, kanskje ønsker en noe mer stilfull årbok der folk ikke viser frem undertøyet sitt, og denne typen problemstillinger vil nok alltid bli full av avveininger mellom individets rett til å vise seg frem og hensynet til helheten. Nå har vi samtidig nok av arenaer å vise frem undertøyet vårt på så hun får nok vist det frem likevel :duskedame:

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jenta er så hjernevasket av feminisme at hun ikke ser forskjell på gutter og jenter. Hun skjønner ikke at når ei jente viser frem utstyret sitt så gjør hun noe seksuelt. Gutter har ikke noe utstyr på overkroppen å vise frem som oppfattes som seksuelt.

Nok et eksempel på hvor forstyrret folk blir av feminisme.

Anonymkode: 1c284...0cf

Oi, for en clickbait artikkel. Jeg har ikke noe valg, jeg er nødt å ta det som skrives i denne veldig kommersielt tvilsomme reklamen for god fisk !1

Anonymkode: 125da...ef1

Skrevet

Hvordan mener du hun viser frem noe upassende? Det er isåfall fordi menn seksualiserer naturlige kroppsdeler på kvinner altfor mye, om noen føler at dette er over streken. Vi kvinner tåler å se brystvortene til menn hele tiden, og de kan være like sensitive under samleie som hos kvinner på menn, men vi seksualiserer ikke menns pupper og bryst i streite settinger og ber dere om å kle på dere. 

Anonymkode: e8572...d51

Skrevet

Dette er perfekt eksempel på kvinneundertrykkelse og AKURATT derfor vi TRENGER feminisme. 

Skrevet

Jeg drømmer om dagen da kvinner kan få lov til å gå i bar overkropp uten at det skal være noe stress. 

JA TIL NAKNE BRYSTER I OFFENTLIGHET!! :ninuskapus:

Anonymkode: 8faae...d5b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan mener du hun viser frem noe upassende? Det er isåfall fordi menn seksualiserer naturlige kroppsdeler på kvinner altfor mye, om noen føler at dette er over streken. Vi kvinner tåler å se brystvortene til menn hele tiden, og de kan være like sensitive under samleie som hos kvinner på menn, men vi seksualiserer ikke menns pupper og bryst i streite settinger og ber dere om å kle på dere. 

Nå er bryster på en dame mega sexy da. Faktisk den mest sexy kroppsdelen dere har, sånn rent fysisk. Man er tiltrukket av det man er tiltrukket av :) 

Anonymkode: 8faae...d5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...