AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Var hos tannlegen i dag, hadde bestilt time for å få fixet ett par hull, og noen andre skader. Dette sa jeg ifra om når jeg bestilte time, og dette er skader tannlegen kjenner til og har utbedret før. "Ja, da setter vi opp en hel time" sa sekretæren, da jeg ringte for å få endret den "innkallingstimen" hvor de bare sjekker tennene til å få full utbedring. Så kommer jeg og får beskjed om at de ikke har tid til å fixe noe annet enn de verste skadene, hullene må jeg vente med, helt til slutten av neste måned?? Var ute i løpet av en halvtime, enda jeg sa ifra hva jeg hadde bestilt! Er dette vanlig praksis blant tannleger, eller prøver de å lure meg for å få mest mulig penger? For ikke å snakke om at dette er tidkrevende og blir dyrt med parkering, reise og bytter på jobben! Anonymkode: 8973f...d45
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Betalingen er stort sett den sakke om du sitter og gaper i tre timer eller kommer igjen tre ganger a en time. Det som kommer i tillegg er hygienetillegget for papir, vask av instrumenter, bytte av spyttsuger ol. Er du misfornøyd med tannlegen din så får du finne en annen. Anonymkode: eaf42...2cb
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 Spørsmålet mitt er om dette er vanlig praksis, for om det er vanlig er det veldig liten vits i å bytte tannlege.. Vil jo få samme problemet med parkering, reisevei og bytte vakter på jobb hvis andre tannleger også gjør det på denne måten! Anonymkode: 8973f...d45
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet mitt er om dette er vanlig praksis, for om det er vanlig er det veldig liten vits i å bytte tannlege.. Vil jo få samme problemet med parkering, reisevei og bytte vakter på jobb hvis andre tannleger også gjør det på denne måten! Anonymkode: 8973f...d45 Ja slik er det her jeg bor hvertfall. Tok meg faktisk hele 3 år, selvom jeg hadde penger, å fikse alt jeg ville fikse, pga at tannleger aldri har tid Anonymkode: d5077...fea
petterm Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Problemet er vel ofte pasienter med akutte problemer som blir tatt innimellom. Dermed blir tannlegen forsinka, og prøver å komme ajour ved å kutte ned på tida til andre pasienter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå