AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Var på middag hos svigers, spurte etter faren hans, hvor moren hans fortalte at de hadde gått ifra hverandre for 10 dager siden! Og lurte på hvorfor min kjæreste ikke fortalt meg! hadde lyst å dø og hoppe ned i hul! Så flaut! Anonymkode: 0add3...3e3 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Det er jo kjæresten din som burde være flau da siden han ikke har fortalt deg noe om det. Du var jo helt uviten og som normale folk spør man jo gjerne etter folk som ikke er tilstede, men som kanskje pleier å være det. Helt normalt, ingenting å være flau over. Anonymkode: 6685f...d50 8
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 Du har ingenting å være flau over, dette kunne du umulig vite.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Just now, AnonymBruker said: d Anonymkode: 0add3...3e3 jeg hadde en snakk med han, og han mener at jeg ikke hadde rett til å vite det siden vi kun har vært i sammen i 7 mnd, og det er hans familie. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på den. Anonymkode: 0add3...3e3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 "rett til å vite det"? Da burde han ikke introdusere deg til familien heller Anonymkode: d6228...815 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: "rett til å vite det"? Da burde han ikke introdusere deg til familien heller Anonymkode: d6228...815 han sa at slik informasjon hadde ikke jeg rett til å vite. Anonymkode: 0add3...3e3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #8 Skrevet 29. september 2017 Verken om hans familie eller hans venner. Anonymkode: 0add3...3e3
Perle Skrevet 29. september 2017 #9 Skrevet 29. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: han sa at slik informasjon hadde ikke jeg rett til å vite. Anonymkode: 0add3...3e3 Han høres helt dust ut. 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #10 Skrevet 29. september 2017 3 minutes ago, Perle said: Han høres helt dust ut. Det var utrolig pinlig, det ble ett minutt pinlig taushet fra alle i selskapet,det virket som de mente han burde å fortalt meg det før selskapet, Men han mener at han har ikke gjort noe galt. Og hadde gjort det samme igejn. Anonymkode: 0add3...3e3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #11 Skrevet 29. september 2017 Burde jeg å slå opp? Synes dette er litt uakseptabel. Anonymkode: 0add3...3e3 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #12 Skrevet 29. september 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Burde jeg å slå opp? Synes dette er litt uakseptabel. Anonymkode: 0add3...3e3 Ja det synes jeg, for en drittsekk! Anonymkode: cf720...a17
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #13 Skrevet 29. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Burde jeg å slå opp? Synes dette er litt uakseptabel. Anonymkode: 0add3...3e3 Når han mener at han ikke har gjort noe galt og vil gjøre det igjen, har jeg på følelsen av at han er en person som "aldri tar feil". Uansett hva som blir sagt og hva du mener så vil han ha rett. Jeg var sammen med en sånn person en gang; jeg tok alltid feil, han hadde rett. Ting som jeg sa og mente som han var uenig i var for han "latterlig". Uansett. Prøvde jeg å forklare ble jeg kalt hysterisk. Denne personen var også en som ikke ønsket å dele noe av livet sitt. Jeg klarte ikke mer og brøt ut. Du må nesten vurdere hva du selv orker. Er man i et forhold så skal man snakke sammen, dele ting og ha åpen kommunikasjon. Slik er det bare. Anonymkode: 406ea...82d 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #15 Skrevet 29. september 2017 Ironisk st han takler bruddet mellom foreldrene så dårlig at det blir årsak til bruddet mellom dere. Men denne merkelige atferden vil(le) uansett få ubehagelige utslag før eller siden. Ikke rett til å vite? Tenker han ikke på at han bør vise hensyn til andre - både sin mor og deg - og det bør komme foran eget ego? Og ikke minst; skal han ha et forhold man ikke er fortrolige mrd hverandre? Kan lette hjertet, snakke åpent om gode og vonde ting? Det er nok par som har det slik, de lever sammen, samarbeider, smykker hverandre, men er egt isolerte øyer. Du må nesten vurdere om det er slik du vil ha det. Og så er jeg enig med hun over om at han virker veldig retthaversk og det er veldig vanskelig å leve med personer som definerer hva som er rett. Anonymkode: 0d1f7...e97 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå