AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Hei! Jeg begynner å tenke på julegave til min kjære mann. Han er veldig sporty (vinter og sommeridrett), glad i gourmetmat og vin, kunst og litteratur. Har dere noen tips til hva dere ville ELSKET å få i julegave? Kan også gi opplevelsesgave..men hva??? Superspent på svar! Anonymkode: 0e6f3...ae6
Frøken Mitzi Skrevet 30. september 2017 #2 Skrevet 30. september 2017 Veit ikkje kva du tenker på i pris. Og kanskje har han noko av dette alt. Men det eg kjem på iallfall: Kajakkurs Klatrekurs Tur til ei av landets Via Ferrata-ruter
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #3 Skrevet 30. september 2017 Jeg er ikke mann, men hva med kokkekurs eller vinsmaking? Anonymkode: ef284...6bf 1
Gjest Coolaid Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke mann, men hva med kokkekurs eller vinsmaking? Anonymkode: ef284...6bf Jeg hadde likt å få kokkekurs.
Forundret.. Skrevet 1. oktober 2017 #5 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg vet at jeg hadde likt om mannen lærte no på kokkekurs.. Vinsmaking en weekendtur i Frankrike, Italia, Portugal, Spania eller et annet sted? Har mannen jegerprøven i boks? Hadde det vært no å meldt ham på? Tur utstyr av noe slag? Primus? Sekk? Sko? Jakke-bukse? Ullundertøy? En god turkniv? Øks, tennstål osv? Telt? Liggeunderlag? Sovepose?
Aloy Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 En opplevelse kan være en reise, middag på en fin restaurant, vinsmaking, tur på spa (hvis han liker dette)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå