Gjest MdFJenta :-) Skrevet 20. januar 2005 #1 Skrevet 20. januar 2005 hei eg skal bestille meg md-formulation på nett no. men noekn spørsmål eg håpar noken veit 1: hva er Facial Lotion? er det ein slags tonar? 2:er Vit-A-Plus Eye Creme ein øyekrem som skal stramme opp? eller bare gi fuktighet? (eg er litt "redd" øyekremar som skal stramme opp siden eg fortsatt er ganske ung) 3:kva er Moisture Defense Antioxidant Serum? er dette fuktighetskremen? 4: Moisture Defense Antioxidant Spray Kva er dette? :o Er dette noke man MÅ ha? eg var usikker i begynnelsen om eg skulle velge dette. men eg trur eg tar sjangsen no. eg har veldig grov hud, med grove porar og tjukk hud. så eg TRUR huden min tål detta. Håpar noken veit :D
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #2 Skrevet 20. januar 2005 Facial-lotion bruker du under dagkremen,den skal hjelpe huden til å fornye seg,inneholder 12 prosent glykolsyre. vitaplus øyekrem ville jeg bytta mot Moister Defense antioxidant eyecream,den er for yngre . serumet skal du ha UNDER dagkremen er vell ikke helt nødvendig. sprayen øker fuktighetsnivået ,vis du sitter mye foran data.av dagkrem ville jeg kjøpt Moister Defens Antioxidant CREAM. ser at vit-a-plus har en clearing complex masque forv store porer.
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2005 #3 Skrevet 20. januar 2005 Fuktighetssprayen til MD Formulations er ekkel, den er litt fettete og ligger utenpå huden som en hinne. Fuktighetsserumet er et luksusprodukt du strengt tatt ikke har behov for.... Jeg ville rett og slett kjøpt to ting, og i tillegg brukt en god rens og dagkrem for din hudtype (Dermalogica?) (1) Facial Lotion (til bruk under kremen, et vidunderprodukt) (2) Moisture Defense øyenkrem (Den er helt fantastisk) Vit A-plus øyenkremen er for eldre, gjerne solskadet, hud.
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #4 Skrevet 20. januar 2005 Takk. da har eg fått oppklart ein del ting. men det følgar ikkje med fuktighetskrem i kittene. er det serumet som skal erstatte det?
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2005 #5 Skrevet 20. januar 2005 MD Formulations har ingen vanlig fuktighetskrem. De påstår at Moisture Defense-kremen skal være det, men den er skikkelig dårlig, synes jeg. Bruk heller pengene på en annen fuktighetskrem, Active Moist fra Dermalogica er flott for blandingshud som er litt fet; ellers har Decleor masse bra kremer.
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #6 Skrevet 20. januar 2005 MD Formulations har ingen vanlig fuktighetskrem. De påstår at Moisture Defense-kremen skal være det, men den er skikkelig dårlig, synes jeg. Bruk heller pengene på en annen fuktighetskrem, Active Moist fra Dermalogica er flott for blandingshud som er litt fet; ellers har Decleor masse bra kremer. Okey :D ta takkar eg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå