Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg var på et jobbintervju på bedriften jeg jobber for. Det ble satt opp to helr  nye stillinger i bedriften og jeg søkte på begge, men valgte en siden den passet meg bedre. Så jeg ble intervjuet av han som gav meg jobben i bedriften for et år siden. Vi hadde veldig god kjemi lå mye og snakket om jobben og hvordan jeg utviklet meg og mine planer videre osv. Så intervjuet var på ca 45-50 min. Jeg svarte på alt jeg ble spurt om og han noterte mye underveis. Han sa at han kommer tilbake til meg neste uke, og om det er noe jeg lurte på så skulle jeg forholde meg til ham.  Kroppspråket og anna var positivt. Betyr det at jeg får jobben?

Anonymkode: 7390c...c1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da selvsagt helt pokkers umulig å si.... 

Det kan være han var minst like positiv til en annen kandidat. At han liker og er positiv til deg, betyr ikke at han ikke liker noen andre enda bedre. 

Anonymkode: b99cd...e68

• Liker 3
Skrevet

Dette var en stilling som gikk ut på å følge opp både de nye og de gamle ansatte og veilede de i bedriften. To spørsmål jeg er usikker på om jeg har svart riktig på. Bedriften vår er bygget på jobbe som et team. "Vi er alle et team og jobber sammen. Vi er avhen av å jobbe sammen og hjelpe hverandre. "

Hva ville du gjort om du hadde sett en ansatt som har jobbet her lenger enn deg  og ikke gjør jobben sin som det skal?

Det er viktig å si ifra, men tenke på hvordan man sier det. De som har jobbet lenger er jo flinke og kan jobben sin, men vi alle har dårlig dager og bra dager, det kan også være andre ting som påvirker jobben deres. Så må respektere at de har vært her lenger da. 

Hvordan kan du gjøre ny ansattes overgang til jobben så bra så mulig? 

Først av alt ville jeg vært veldig snill, empatisk og tålmodig. Å være en venn både med nye ansatte og gamle er viktig, fordi da bygger mann opp tilliten. Få de nye til å bli bedre kjent med bedriften og ansatte. Lære de så mest som det er mulig. Jeg viste til noen prestasjoner jeg hadde i min nåværende jobb også.    

Høres det greit ut?

Skrevet

Kjemi og om de liker deg har veldig mye å si.

Skrevet

Altså nå kan ikke vi på KG uttale oss om hva sjefen tenker og er ute etter. Selv om du synes svarene dine på intervjuet var bra, trenger nødvendigvis ikke sjefen å gjøre det. Kanskje har han funnet en annen kandidat som svarte bedre enn deg? Han kan trossalt være positiv til flere kandidater, så nødvendigvis er ikke du den eneste som utspeiler seg.

Det er helt umulig for oss å uttale oss om du får jobben eller ikke. Har du gjort ditt beste, kan du ikke gjøre noe mer enn å vente på svar. Ingenting å gå å gruvle over.

Anonymkode: 41203...d34

• Liker 3
Skrevet (endret)

Kari får jobben, hun mistet noe på gulvet og de digre brystene hennes ramlet ut da hun plukket det opp. 

Jeg ser dere allerede har "ligget", det betyr at om Kari avslår, får dere ligget igjen.

Endret av Evilposelos
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg var på et jobbintervju på bedriften jeg jobber for. Det ble satt opp to helr  nye stillinger i bedriften og jeg søkte på begge, men valgte en siden den passet meg bedre. Så jeg ble intervjuet av han som gav meg jobben i bedriften for et år siden. Vi hadde veldig god kjemi lå mye og snakket om jobben og hvordan jeg utviklet meg og mine planer videre osv. Så intervjuet var på ca 45-50 min. Jeg svarte på alt jeg ble spurt om og han noterte mye underveis. Han sa at han kommer tilbake til meg neste uke, og om det er noe jeg lurte på så skulle jeg forholde meg til ham.  Kroppspråket og anna var positivt. Betyr det at jeg får jobben?

Får ikke håpe dere lå sammen og snakket om stillingen :fnise: Sorry - måtte bare.

Veldig vanskelig å svare på. Selv om du føler det gikk bra, kan det være andre som har gjort det bedre. Lykke til - det er tungt å vente.

Anonymkode: 9b127...cf5

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Evilposelos skrev:

Kari får jobben, hun mistet noe på gulvet og de digre brystene hennes ramlet ut da hun plukket det opp. 

Jeg ser dere allerede har "ligget", det betyr at om Kari avslår, får dere ligget igjen.

Jeg skjønner den ikke. Men var morsom da. Hvor store bryst hadde Kari da?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får ikke håpe dere lå sammen og snakket om stillingen :fnise: Sorry - måtte bare.

Veldig vanskelig å svare på. Selv om du føler det gikk bra, kan det være andre som har gjort det bedre. Lykke til - det er tungt å vente.

Anonymkode: 9b127...cf5

Å ja. Nei vi lå om andre ting. :fnise: Men var relatert til jobben. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ja. Nei vi lå om andre ting. :fnise: Men var relatert til jobben. 

Lo  mente jeg. 😂🤣🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...