Madicken Skrevet 19. januar 2005 #1 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har en katt som nå er ca 8 mnd, og han ble kasterert for ca 1 mnd siden.. Min kjære pus er veldig sær, liker ikke å bli kosa noe særlig med, og han er egentlig veldig bortskjemt... Det jeg lurer på er å få en kattepus til, men jeg er så redd for at pusegutten min da kan bli sjalu og stikke av.. Noen som har noe peiling på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidipia:) Skrevet 20. januar 2005 #2 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei:). Har en kastrert hannkatt på 10år, for 9 mnd siden fikk vi oss en liten kattegutt til. Hannkatten vi hadde blei ganske sjalu og slik i førsten, men er nå verdens beste venner:)skal du skaffe deg en katt til er det et par ting som er viktig og huske på: Regner med katten din har en plass den liker spesielt godt og ligge på(slik som katter flest)viktig og la katten din få ha denne plassen for seg selv. Ha kattene under oppsyn første tiden og la de få bli kjent i sitt eget tempo, kan nok bli litt fresing og slik i begynnelsen, og det kan til tider virke som de aldri kommer til å bli venner, men dette ordner seg etterhvert. Viktig og ikke presse på noe som helst, ha de mest mulig sammen så skjønner de at begge to hører til der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidipia:) Skrevet 20. januar 2005 #3 Del Skrevet 20. januar 2005 Og kan nesten garantere at katten din ikke stikker av, men la de bli kjent med hverandre innendørs før du har de ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madicken Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 25. januar 2005 Tusen takk for svar! Tror nok det blir en liten "gråpus" her snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå