Gjest usexy25 Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 Må bare få ut litt frustrasjon her nå.... Jeg og sambo har vært sammen i litt over ett år, men det siste halve året har vi ikke hatt så veldig bra sex liv... Alt annet fungerer godt, men det var en periode når dette startet at det var veldig mye stress her for min sambo. Under denne perioden mistet han sex lysten, men jeg har ventet tålmodig og håpet at det ville gå over... Men det har jo fortsatt ikke blitt noe særlig mye bedre.. Han sier han er glad i meg og at han ikke vil ha noen andre, og jeg tviler egentlig heller ikke så mye på dette, men jeg føler meg så utrolig usexy og lite tiltrekkende.. Går skikkelig på selvtilliten løs dette her... Jeg har prøvd å ta opp problemet, men jeg merker at han blir veldig ukomfortabel, og nekter å snakke om det... Det skjer skjeldent og aldri at vi har sex når jeg tar initiativ til det, så det blir de gangene han vil, men også de fleste av de gangene føler jeg at han ikke er helt med... Dette føles så fryktelig vondt og jeg blir så usikker, og tanken om at jeg må velge enten han eller et sex liv har begynt å melde seg... Noen som kan hjelpe? Noen som har opplevd noe lignende? jeg er desperat!!
Gjest Lilpi:) Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 Hva gjør han da hvis du onanerer mens du ligger ved siden av han om kvelden? Kan jo være at han åpner øynene da? Jeg har selv hatt veldig liten sexapetitt til tider, det har vel alle, men det har gått over... Da min kjære tilsynelatende ikke var intressert i sex med meg en periode funket det fint å bare overse det en uke og heller klare meg på egenhånd. Dette gjorde at han følte at han ikke strakk til og skulle "gjøre det godt igjen".
jepady Skrevet 20. januar 2005 #3 Skrevet 20. januar 2005 Syns ikke du skal late som du ikke vill osv det blir bare spill. Det er rart men det fungerer nok sikkert, vi mennesker er slik vill ha det vi ikke får osv.... Dere er samboere så da synes jeg du skal snakke med han om det. Slike ting går nok i perioder for oss alle altså, men det er viktig og snakke om det. Tror det er viktig å holde sex livet litt i gang, når man ikke har sex så ofte får man heller ikke lyst så ofte. Akkurat dette har jeg fra en familieterapaut, er en artikkel om det på dagbladet eller Vg tror jeg. Kan finne om øsnkelig. Dette løses seg helt sikkert bare dere prater litt om det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå