Gå til innhold

Hvor mange grader har du hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

20 ca, 22 er max. En god del kjøligere på soverommet. 

Anonymkode: 97685...2d0

Skrevet

Hele tiden 20 grader i stue og kjøkken, 15-16 grader på soverommet, har bergvarme

Skrevet

Jeg har ikke råd til varme, bor i første etasje i en enebolig. Om sommeren er det ca 20 grader, om vinteren er det rundt 0. Jeg har heldigvis god dyne og gode klær på det verste.

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok mange og 20 grader uten varme på. Det er veldig varmt ute enda. 

Anonymkode: 6dcd0...594

Hvor bor du? Jeg bor i Oslo og måtte sette på ovnene for en måned siden for å holde stuetemperaturen på 19 grader. 

Anonymkode: c9987...d0f

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bor du? Jeg bor i Oslo og måtte sette på ovnene for en måned siden for å holde stuetemperaturen på 19 grader. 

Anonymkode: c9987...d0f

Hvis vedkommende har mange og 20 grader uten varme på, så bor vi mest sannsynlig i en slik ny bolig med helt tett isolasjon.

Anonymkode: 4b2af...45c

Skrevet
6 timer siden, MalloryK skrev:

Jeg har ikke råd til varme, bor i første etasje i en enebolig. Om sommeren er det ca 20 grader, om vinteren er det rundt 0. Jeg har heldigvis god dyne og gode klær på det verste.

Oi, er du sikker på at det virkelig er ved ned mot 0? Da må du jo sitte med yttertøy inne da? Husker jeg har et sted hos noen som hadde 8-10 grader og da brukte jeg doble ulltøy og lue, var umulig å skifte uten å fryse i hjel.

Skrevet

21-22 grader. Ca 15 på soverommet :-) 

• 2 år senere...
Skrevet

18, kaldere på soverommet. 

Skrevet

Vi har ca. 23 grader i første etasje (stue, spisestue og kjøkken i L-form + åpen gang).

Ca. 26 grader på badet og på gjestetoalettet/vaskerom.

Ca. 16–18 grader på soverommene.

Anonymkode: 79ca5...cb3

Skrevet

22 grader, minus soverommet. Aner ikke hvor kaldt det er der inne, men har ingen varme på der og døra er igjen.

Anonymkode: 4a859...9e1

Skrevet

Rundt 23 - 24 grader. Fryser under 22 og smelter over 25. Soverommet er 20. 

Anonymkode: b7e85...bd0

Skrevet
På 29.9.2017 den 13.52, Sykkelkopp skrev:

ok

Dette 

Anonymkode: 62a09...d47

Skrevet

19 i stuen. Varmepumpen står på 24...

Anonymkode: 82105...dfd

Skrevet

26 grader ca, stue og kjøkken,varmere på badet.Omtrent 20 på soverom. Har varmekabler i alle rom utenom stue og kjøkken. Fyrer med ved når det er kaldt, da kan det komme opp mot 30 +, så da er det opp med utdøra.(Fyrer for kråkene).😜

Anonymkode: afd88...fd0

Skrevet

24 på stua, noe varmere på badene, kaldere på soverommet.

Anonymkode: 76835...fac

Annonse
Skrevet

21 i stua og kjøkken, varmekabler på badet. Ingenting på soverommet, så der er det kaldt og jeg er der bare når jeg skal sove. 

Det er littegranne kaldere enn optimalt, men jeg sitter stort sett med teppe og går med ull, så har ingen problemer med det.

Anonymkode: f888a...2a5

Skrevet

Konstant 21 året rundt.

Anonymkode: 53de9...ff6

Skrevet

Vet ikke, men lufter mye. Vil heller ha det litt kaldt, enn å ha ekkel luft inne. Foretrekker det forresten kjølig. 19 grader hadde jeg nok ikke likt.

Anonymkode: f1942...ae4

Skrevet

21 grader i alle rom bortsett fra soverommet som er på ca 10 grader. Om sommeren blir det mye varmere inne (bor på loft med null isolasjon). Har vært oppe i 30 grader inne MED vifter på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...