QueRilja Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Ser det er flere salonger som tilbyr brynsløft, form og farge. Hvilke har dere gode erfaringer med? Og hvilke er bra frisør? Gjerne navn og salong. Klipp og farge. Pris ikke viktig.
Miss.Wildfox Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Bling Design Studio på bryn, fantastisk dyktig hun som driver det. Og best på hår er definitivt Hera. Litt stive priser men det et det vel verdt. Jeg har gått til Ida. De er vel 3 ansatte, kun to av de farger mens den siste frisøren har mest extensions. Begge steder ligger sentralt i byen og kort avstand til hverandre.
QueRilja Skrevet 28. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2017 41 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Bling Design Studio på bryn, fantastisk dyktig hun som driver det. Og best på hår er definitivt Hera. Litt stive priser men det et det vel verdt. Jeg har gått til Ida. De er vel 3 ansatte, kun to av de farger mens den siste frisøren har mest extensions. Begge steder ligger sentralt i byen og kort avstand til hverandre. Takk for svar! Bruker hun tråd eller voks? Hera. Er det spesielt gode på klipp? Jeg har mellomlangt hår i hele lengder, og vil ha litt mer på klippen.
Miss.Wildfox Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 Hun bruker tråd på Bling, hun har Hamelton Star sertifisering og kurset hos Hamelton. Jeg synes de er flinke på klipp, men spørs hvis du vil ha en typete kortklipt frisyre- da aner jeg ikke. Men de er ganske aktive på Instagram om du søker opp, der legger de ut endel så får du sett litt
QueRilja Skrevet 30. september 2017 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2017 (endret) På 29.9.2017 den 8.06, Miss.Wildfox skrev: Hun bruker tråd på Bling, hun har Hamelton Star sertifisering og kurset hos Hamelton. Jeg synes de er flinke på klipp, men spørs hvis du vil ha en typete kortklipt frisyre- da aner jeg ikke. Men de er ganske aktive på Instagram om du søker opp, der legger de ut endel så får du sett litt Hvor ligger Bling? Jeg liker egentlig best tråd siden hårene da vokser ut naturlig. Jeg ønsker en myk og klassisk frisyre og absolutt ikke en typete sveis... Skal søke opp Lurer også på hvem som er billigst og bra på brazillian wax. Men kanskje starte en egen tråd på det Endret 30. september 2017 av QueRilja
Li.ols1 Skrevet 1. oktober 2017 #6 Skrevet 1. oktober 2017 Anbefaler grønn spire, dyktige og trivelige jenter som kun bruker produkter som er gode for deg og miljøet. Flinke på både farge og klipp, eneste frisøren jeg har brukt over lengre tid. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå