GretheMargrete Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Min mann og jeg er i 30-årene. Ingen av oss er opptatt av utseende eller å imponere andre. Vi er bare oss selv. Nå tenker vi på barn. Vi bor ute på "bøgda" selv om begge er fra storbyen. Mannen min får morsomme kommentarer når han handler på Felleskjøpet. At han er stygg og at han lukter. I bygda merker jeg også noe. At kvinnene unngår meg og flirer. Holder seg for nesa. Mannen min og jeg er unge og friske mennesker. Vi driver grisefarm. Og dyra er vi glade i. Så når omgivelsene er så gufne tar vi det inn over oss. Midt oppi dette vil vi ha barn. Gutter og jenter som kan løpe og leke med grisene. Og senere overta farmen. Verken mannen min eller jeg er pene. Men vi er mennesker. Som alle andre. Og vi vil ha barn - mange barn. Hva må vi gjøre videre? Jeg hørte da jeg var liten - at stygge mennesker - faktisk får pene barn. Vi jobber dag og natt med grisene våres. Og tenker at dette skal bli et godt hjem for barna som vi planlegger.
Minlillesky Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Kanskje dere burde bli flinkere på å slå hardt ned på oppførselen dere mottar fra de rundt dere? Si i fra der og da! "Dette synes jeg ikke er greit. Det holder nå! " Hvis dere vil gå mer drastisk til verks, kan dere skrive en tekst sammen om grisefarmen deres, og om menneskene som holder på sånn. Ikke navn, men hva som skjer. Og i tillegg nevne at sånn oppførsel fra et voksent menneske er kvalmt, og ikke greit. Burde vite bedre. Osv. Send inn til avisa, med et fint bilde av dere to sammen! Så koselig med familieøking da! Ingen er da stygge, vi er alle mennesker. Alle er forskjellige. Enkelte har litt mer spesielt utseende enn andre, men kaller ingen stygge. De som er stygge her, er jo de som holder på som drittunger. Ingen fasit på hvordan barnet blir seende ut. Øk familien, kos dere, og bruk tiden på mennesker som betyr noe for dere! Barna blir heldige som får muligheten til å vokse opp på gård med griser Det lærer de utrolig mye av 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 Hei, det er litt merkelig at du omtaler deg selv og din ektemann som "stygge". Barn arver gjerne ansiktstrekk fra sine foreldre. Anonymkode: 54294...299 8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 Dere må ha sex. Og dusje og ha gode rutiner rundt grovinngang og bad, kontra vanlig bolig/inngang/vaskerom/bad. Og gi blaffen i utseende, både deres eget og eventuelle barns. Har slekt som driver med gris, og nære venner. Ingen av dem lukter, men så går de ikke på butikken i fjøsklær heller. Anonymkode: 0fe37...15a 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Hva slags bygd er det dere bor i?? For noen uforskammede mennesker. Man snakker da ikke sånn til folk. Men dere burde kanskje ikke gå i butikken og slik med arbeidstøyet deres. Anonymkode: 0d5fc...878 9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 Nei, man ligner jo som oftest på foreldrene. Men det er ingen fasit. Anonymkode: 2694e...7bb 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 Ingen som reagerer på at dette er det første innlegget til brukeren? Anonymkode: ae8dd...726 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #8 Skrevet 29. september 2017 Selvsagt! Og dumme mennesker scorer høy på IQ-tester, folk uten utholdenhet løper 3000m raskt, lave folk hopper høyt, svake folk løfter tungt osv. Anonymkode: e145b...1f7
T-Rex Skrevet 29. september 2017 #9 Skrevet 29. september 2017 18 hours ago, GretheMargrete said: Hva må vi gjøre videre? Tjene penger. Mye penger. Til plastiske operasjoner. 1
Gjest Alexis Skrevet 29. september 2017 #10 Skrevet 29. september 2017 Man kan jo få pene barn, selv om man ikke ser så bra ut selv. Barnet kan jo arve trekk fra lengre bak i slekten. Og noe som ser "stygt" ut i et ansikt, kan se helt vanlig ut i et annet. Det handler jo mye om å ha trekk som passer sammen
TinaChristina Skrevet 29. september 2017 #11 Skrevet 29. september 2017 Jeg ville ikke fått barn som skal vokse opp på et sted der foreldrene til andre barn gjør narr av mennesker på denne måten. Det vil smitte over. Og at dere godtar å bli behandlet slik, vil smitte over på deres barn. Men for å svare på spm, man vet ikke hvordan sammensetningen av foreldrene vil se ut på barnet de får. 2
Gjest Kariannne Skrevet 29. september 2017 #12 Skrevet 29. september 2017 Det er ingen fasit på hvor "pene" barn man får. Jeg har sett pene mennesker med veldig pene barn og jeg har sett mindre pene med mindre pene barn. 2 søsken kan også være veldig ulike, en kan være pen, den andre ikke.
Maleficenta Skrevet 29. september 2017 #13 Skrevet 29. september 2017 (endret) 18 timer siden, GretheMargrete skrev: Min mann og jeg er i 30-årene. Ingen av oss er opptatt av utseende eller å imponere andre. Vi er bare oss selv. Nå tenker vi på barn. Vi bor ute på "bøgda" selv om begge er fra storbyen. Mannen min får morsomme kommentarer når han handler på Felleskjøpet. At han er stygg og at han lukter. I bygda merker jeg også noe. At kvinnene unngår meg og flirer. Holder seg for nesa. Mannen min og jeg er unge og friske mennesker. Vi driver grisefarm. Og dyra er vi glade i. Så når omgivelsene er så gufne tar vi det inn over oss. Midt oppi dette vil vi ha barn. Gutter og jenter som kan løpe og leke med grisene. Og senere overta farmen. Verken mannen min eller jeg er pene. Men vi er mennesker. Som alle andre. Og vi vil ha barn - mange barn. Hva må vi gjøre videre? Jeg hørte da jeg var liten - at stygge mennesker - faktisk får pene barn. Vi jobber dag og natt med grisene våres. Og tenker at dette skal bli et godt hjem for barna som vi planlegger. Dere er ikke stygge. Dere lukter sikkert bare gris. Griser stinker. Men må si det er noen snodige folk som bor i den bygda deres... hadde flytta jeg om jeg var dere. Høres ikke ut som et godt sted for bsrn å vokse opp. Endret 29. september 2017 av Maleficenta 1
sofie777 Skrevet 29. september 2017 #14 Skrevet 29. september 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring, samt svar til dette sofie777, mod
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #15 Skrevet 29. september 2017 2 timer siden, Alexis skrev: Man kan jo få pene barn, selv om man ikke ser så bra ut selv. Barnet kan jo arve trekk fra lengre bak i slekten. Og noe som ser "stygt" ut i et ansikt, kan se helt vanlig ut i et annet. Det handler jo mye om å ha trekk som passer sammen De andre tilbake er sikkert ikke penere, tror du? Anonymkode: 54294...299 1
Gjest Alexis Skrevet 29. september 2017 #16 Skrevet 29. september 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: De andre tilbake er sikkert ikke penere, tror du? Anonymkode: 54294...299 Skjønte ikke helt hva du mente nå?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #17 Skrevet 30. september 2017 Hvem er det som bestemmer hvem som er pene og ikke da? Skjønnhet er subjektivt. Anonymkode: e3185...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #18 Skrevet 30. september 2017 Folk som sier ´stygge mennesker´ er grisestøgge! Anonymkode: 21658...ef5
HalldirV2 Skrevet 30. september 2017 #19 Skrevet 30. september 2017 "Pene" meg her og "pene" meg der...hva er pen`? Preferanser er individuelt, hvem jeg synes er tiltrekkende synes ikke min kompis er tiltrekkende osv. Skaff dere barn og vær lykkelige, bry dere mindre om hva andre sier og tenker.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #20 Skrevet 30. september 2017 Spis sunt, mosjoner, gå til frisør, dusj og skift klær daglig, så vil dere se ut dom vanlige renslige folk. Anonymkode: 82dd9...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå