AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Jeg opplever så mye merkelig om dagen, og må bare lufte det før jeg blir fullstendig gal. Jeg har et meget nært familiemedlem som er svært syk. Hun har dessverre ikke lenge igjen Jeg nevner dette fordi jeg tror det har en sammenheng. Jeg forklarer hvorfor, litt lenger ned. Jeg har opplevd å komme hjem til leiligheten min og funnet en tallerken knust på kjøkkenet. Samme dag sto den ene skoen min over sluket på gulvet på badet. Den skoen sto ikke der når jeg dro på jobb! Ingen har nøkkel, så ingen kan ha vært inne her. Denne skoen sto på en skohylle i gangen, ca 3-4 meter unna badet. Noen dager senere oppdager jeg at noe jeg har meget kjært, er borte. Jeg leter til jeg blir blå, men borte er den. Dagen etter finner jeg denne på loftet! Jeg har virkelig IKKE vørt på loftet. Jeg kikket der oppe KUN for moro skyld, da dette er en gjenstand jeg er avhengig av i hverdagen. Jeg hadde en god venninne på besøk noen dager før denne gjenstanden forsvant, og hun kunne fortelle meg at hun følte et enormt trykk i hodet på dette loftet. Hun var med min sønn på 4 år opp dit for å hente et spill, og når hun kom opp på loftet, følte hun et enormt trykk i hodet, og ville bare ned igjen derfra. Det var første gangen hun var her, da jeg flyttet inn her for under 4 uker siden, og hun bor 15 mil unna meg. Når jeg fortelle om denne gjenstanden som er forsvunnet, så tenkte hun at den ligger sikkert på loftet, men jeg var på jobb, så hun ville ikke skrive det til meg, i tilfelle jeg skulle bli engstelig. Når vi snakker sammen på kvelden, så spør hun om jeg har funnet igjen det jeg savnet, hvor jeg bekrefter, og vi sa "loftet" så og si i kor. Da fikk jeg frysninger, og da fortalte hun hva hun har opplevd. Og bare så det er sagt, sønnen min er med meg ut om morgenen, og kjøres til barnehage. Jeg var den siste på badet denne morgenen, og det badet er så lite at om den skoen hadde stått der før vi dro, så hadde jeg tråkket på den og sett den. Det er "skygger" i sidesynet, og andre hendelser som ikke helt lar seg forklare. Det som er så rart, er at når jeg tenker tilbake, så startet dette for 4 år siden. Da tok jeg inn barna til hun som er alvorlig syk, og dem bodde hos meg ganske lenge. Den leiligheten jeg bodde i den gangen, kjøpte jeg for å ha større plass til oss. Det var da dette startet. Hun som var fast barnepike innimellom for min sønn som den gang bare var noen mnd gammel, ønsket ikke å være i min leilighet, for hun følte det var noe der som hun mente ikke skulle være der, og hun følte seg ikke vel. Hun ville heller ha sønnen min hjemme hos seg. Hun som er syk, har alltid vært svært knyttet til meg, og omvendt. Vi er tette i alder. Sykdommen hennes gjør at man mister språket og evnen til å forklare seg. Man lever rett og slett i sin egen verden. Er dette en tullete tanke, eller er det hennes "friske sjel" som henger på meg? Det er ting som skjer som gjør at dette føles som et "logisk" svar på alt som skjer. Jeg har også problemer med pc'n min på jobb. Ingen av de andre har problemer med sin.. Sist jeg besøkte hun som er så syk, så føk klokka som har hengt på veggen på hennes avd i mange år, fra veggen, gjennom lufta og 1,5-2 meter bort på gulvet, og knuste. De 3 ansatte som var i nærheten, ble livredde. Dette skjedde noen minutter etter at jeg kom inn på avd. Dem har aldri opplevd lignende. Dette r oppegående voksne mennesker som meg. Jeg er dønn sliten og er tett ved å bli sykemeldt, noe jeg aldri tidligere har vært noen gang. Men jeg klarer snart ikke mer. Kroppen min er blytung, og alt som skal gjøres i hverdagen er et ork Jeg har hvilepuls på opp til 142, på tross av medisiner, og dobbel dose av disse til tider. Jeg trenger ingen spydige kommentarer, og har full forståelse for at dette kan virke helt på trynet, men for meg som går i dette daglig, så er det alvor, og jeg trenger innspill, da dette ikke er noe man går til fastlegen med Anonymkode: 62db5...135 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 23 minutes ago, AnonymBruker said: Hun som er syk, har alltid vært svært knyttet til meg, og omvendt. Vi er tette i alder. Sykdommen hennes gjør at man mister språket og evnen til å forklare seg. Man lever rett og slett i sin egen verden. Er dette en tullete tanke, eller er det hennes "friske sjel" som henger på meg? Det er ting som skjer som gjør at dette føles som et "logisk" svar på alt som skjer. Jeg har også problemer med pc'n min på jobb. Ingen av de andre har problemer med sin.. Dette er nok forklaringen, ts. Tipper det er noe hun vil deg. Bor barna fortsatt hos deg? Kanskje du kan prøve dette: Sett deg et sted du kan slappe av, ha på noe avslappende musikk eller noe. Rett et spørsmål til henne, som f.ex. "hva er det du vil si?", og vent på svaret. Det første som faller deg inn er riktig. Det krever endel å "tro" på det, men det er i korte trekk slik det fungerer om man vil kommunisere med noen på et tanke- eller følelsesplan. Du kan også få følelser fra henne, bilder eller høre lyder for ditt indre øre. Tror ikke det er så vanskelig å plukke opp noe fra henne, hvis det virkelig er henne, for hun virker som hun har veldig behov for å formidle noe. Kanskje du kan kontakte Michael Winger f.ex., han jobber jo som medium, og det er det samme å "snakke" med noen som fortsatt er levende, som å "snakke" med noen som er død, på den måten. Anonymkode: 24a3e...9f8 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #3 Skrevet 28. september 2017 Da far min lå for døden på sykehuset opplevde jeg at han lå i senga og snorket.... hjemme altså. Anonymkode: a1fe0...262 1
fregnefjeset Skrevet 28. september 2017 #4 Skrevet 28. september 2017 Trist at hun er syk.. Men sånt er skummelt, og dersom andre og så har opplevd det kan det vel ikke bare være tilfeldig?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #5 Skrevet 28. september 2017 Ingen tvil om at du har besøk Anonymkode: e0f15...85e 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 Tusen takk for svar I natt så jeg en episode av Åndenes makt. Sesong 10, episode 5. Der var det faktisk en kvinnes sjel som var igjen i huset. Hun hadde flyttet på sykehjem, akkurat som mitt familiemedlem. Hun har samme sykdommen som mitt familiemedlem; Alzheimer. Så dette har jo faktisk hendt tidligere. Kanskje avslører jeg hvem jeg er nå, da hun det er snakk om, er meget ung til å få denne sykdommen, men det får ikke hjelpe. Men hvem skal jeg be om hjelp? Jeg kan jo ikke ha det sånn Samtidig spiser det meg opp innvendig at hun kanskje har noe hun vil formidle, men ikke klarer det Hun klarer jo ikke å snakke lenger. Det gjør så vondt at jeg har ord For ikke lenge siden hadde jeg en drøm, hvor hun fortalte meg at hun ønsket å si noe til meg, men ikke klarte. Det eneste hun klarte å si var at hun skulle ønske at hun var frisk, og at hun ikke ønsket å gjøre de tingene hun gjorde i begynnelsen av sykdomsforløpet. Hun har frontallappdemens i tillegg til Alzheimer, og den type demens gjør at personen som får diagnosen, forandrer seg totalt i væremåte og oppførsel. Jeg ønsker ikke å være i denne situasjonen lenger, men vet ikke hvordan jeg skal løse dette Anonymkode: 62db5...135
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 Du tar kontakt med en av dem i Åndenes Makt da. Om de ikke kan eller er for dyre, så kanskje de vet om noen andre. Dessuten snakker du med henne allerede, du kan lære dette. Det finnes mediumkurs. Dyretolk-kurs går ut på det samme, man bruker også den teknikken til å snakke telepatisk med mennesker. Anonymkode: 24a3e...9f8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #8 Skrevet 29. september 2017 Altzheimer skyldes forresten tungmetaller i hjernen:http://goop.com/wellness/detox/a-heavy-metal-detox/ Anonymkode: 24a3e...9f8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #9 Skrevet 30. september 2017 Jeg synes helt klart du skal ta kontakt med noen som kan sånt. Start med de som jobber i Åndenes Makt, for det er nok mye bullshit der ute, folk som selv tror de kan men som ikke kan. Har møtt en sånn selv. Hun var helt på jordet. En annen var skummelt klarsynt. Du trenger hjelp, dvs HUN som er syk trenger hjelp, og DU må hjelpe henne til å få igjennom beskjeden! Anonymkode: 7fec2...bea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå