AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Jeg har en 7-åring som knekte sykkelkoden nå i høst. Han sykler nå rundt på en 16" som har stått i skapet i tre år og han sykler hele tiden på den. I hverdagene så sykler han til og fra skolen, og på trening. Tilsammen så sykler han rundt 2 mil (20 kilometer) i ukedagene. I helgene drar vi på joggeturer, der jeg jogger og han sykler så der kan vi legge på 10 kilometer der og. På et impulskjøp så kjøpte jeg en 20" til han som har gir. Problemet er at han ikke rekker ned i bakken på den andre, han er rundt 120 cm høy. Jeg er litt usikker på om vi skal prøve på den større. Han virker moden for en større sykkel, men det fremstår som litt skremmende med høyden har jeg inntrykk av da han ikke rekker ned i bakken med føttene. Noen som har noen råd å komme med? Anonymkode: 5b98c...1d8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Når du først har kjøpt den, så kan han vel prøve, og så velge selv om han vil gå over til den eller vente? Jeg har en gutt som er like høy, og han vil bruke 16" en stund til. Han er litt forsiktig av seg og liker generelt å holde seg på den sikre siden, men jeg ser mange av vennene hans fortsatt bruker den størrelsen også. Anonymkode: ca0e5...eb2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå