Gjest PiaMaria Skrevet 19. januar 2005 #1 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei, Hvilke kontakttjenester er best for single og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 19. januar 2005 #2 Del Skrevet 19. januar 2005 Du kan jo titte innom HER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PiaMaria Skrevet 19. januar 2005 #3 Del Skrevet 19. januar 2005 HA-ha Den du henviste til var ikke veldig god. Da anbefaler jeg www.persontreff.no go www.finnenevenn.no i steden. Kvinneguiden - Dårlig pga få profiler og dårlig løsning Persontreff - Bra pfa aktive profielr og god løsnign. Dårlig design Finnenvenn - Bra pga god design go mange profiler. Dårlig fordi det er mange barnslige profielr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 20. januar 2005 #4 Del Skrevet 20. januar 2005 Tja, Spraydate eller Blink? Jeg har testet Spraydate, og det er endel hyggelige jenter der. Men som jente blir du jo seff nedrent av en masse psycho menn, sorry. Men du får nok oppmerksomhet, kommer nok kanskje an på hva du leter etter. Lurer på om ikke alt slagget samler seg sånne steder ... (Med unntak av meg seff How u doin'?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. januar 2005 #5 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har forsøkt litt forskjellige sånne møteplasser gjennom årenes løp, og jeg har likt møteplassen og blink best. Du finner link til møteplassen via vg.no og blink er via dagbladet. Der har det vært endel nyggelige og seriøse folk, og man blir ikke nedrent med useriøse tilbud. Finnenvenn og spray har jo hyggelige medlemmer de også, men også veldig mye rart, etter min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå