trinelise50 Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Gode,men ikke alltid får dyre. Tips anyone?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Last ned appen Trip Advisor, der kan du få opp restauranter, bilder av maten og vurdering av hele restauranten Anonymkode: 6fa86...60e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Last ned appen Trip Advisor, der kan du få opp restauranter, bilder av maten og vurdering av hele restauranten Anonymkode: 6fa86...60e Hva med nevne en resturant da eh? Anonymkode: 05f06...e07
TML0802 Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 Trattoria DaPasqoale! Ligger like ved Heden - supersentralt! Liten italiensk perle drevet av napolitanere. Fantastisk mat, god service og hyggelig prisnivå! 1
John_Felipe Skrevet 30. september 2017 #5 Skrevet 30. september 2017 On 28/09/2017 at 9:04 PM, trinelise50 said: Gode,men ikke alltid får dyre. Tips anyone? StreetFood i Lindholmen! Var der idag! Super stemning, hyggelige mennesker og masse god mat! Det er både innedørs og utendørs. Koselig, rent og pent lokale. 60kr per matkupong, er kun halv porsjon da, slik at du kan smake fra flere. 60kr også for vin/øl Her er noe av det jeg spiste idag Steam bun med slowcooked pork, rødløk,agurk,stekt løk, og en herlig hoisin sauce Jamaican Jerk Chiken med ris og bønner med dressing Fish tacossss! Fried chicken sandwich Ramen with pork,egg + masse annet, fantastisk kraft/suppe på den + ferske nudler! og 2 mini cannoli Dette er fersk mat laget av mennesker med virkelig passion og er superglade for å servere deg. Passer uansett om du er med venner eller tar med familie med småbarn. Var mini bordtennis for barn og annet lek også. Det på bildet utenom cannoliene koster 300kr.... Så er ikke akkurat Streetfood price men er så verdt det. Er både langborder, runde border og 2/4manns border så det var bare å sette seg der man ville over 2 etasjer. Kun 5min med buss nr 16 fra man går ut av busterminalen/togstasjonen, enkelt å finne fram. + Ingen tvil om god og variert utvalg av mat + Mange vegetar alternativer + Koselig atmosfære og stemning - Litt stiv pris på maten for å være street food NB Kun lørdager fra 12-17 Tror ikke jeg så et eneste menneske som ikke smilte i de 2 timene jeg var der Var som en slags Happy Place. ANBEFALES! http://www.lindholmenstreetfoodmarket.se/ 1
Christiane_W Skrevet 30. september 2017 #6 Skrevet 30. september 2017 Restaurant Atelier i toppetasjen på Hotel Pigalle er fantastisk! Ta "Pantry" menyen til 495 SEK for fire retter (en forrett (velg mellom to), to hovedretter og en dessert (velg mellom to)). Tilpasset vinmeny koster 595 SEK. Verdt hver krone! Maten er god og lokalet/stemningen upåklagelig. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #7 Skrevet 30. september 2017 dEnne tråden vil jeg følge med på, vet dere om noen rimeligere resturanter enn de som har blitt nevnt? Anonymkode: 05f06...e07 1
trinelise50 Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2017 13 hours ago, AnonymBruker said: dEnne tråden vil jeg følge med på, vet dere om noen rimeligere resturanter enn de som har blitt nevnt? Anonymkode: 05f06...e07 Me 2. takk for alle god råd Noen andre anbefalinger på hva vi burde seg og gjøre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå