Gjest Winza Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Er det andre voksne her som også liker pokemon? Jeg begynte nylig å se på Black and white serien på Viaplay og jeg liker pokemon like mye som når jeg var liten
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Nei, så bare litt på det som barn, men det var ingen favoritt.
Gjest Winza Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 2 minutter siden, schwifty skrev: Pokèmon origins > Pokèmon(tv) Heh?
schwifty Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Heh? Pokemon origins er mer tro mot spillet, det mange glemmer er at Ash fra tv-serien er ikke Red fra Pokemon blue/red.
Gjest Winza Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, schwifty skrev: Pokemon origins er mer tro mot spillet, det mange glemmer er at Ash fra tv-serien er ikke Red fra Pokemon blue/red. Aldri hørt om den serien Serien og spillene er to separate ting uansett
schwifty Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 (endret) 14 minutter siden, Winza skrev: Aldri hørt om den serien Serien og spillene er to separate ting uansett Eneste som skiller seg mellom tv-serien og spillet, er at Ash er alltid hovedpersonen i tv-serien. Har Ash endelig blitt pokemon champion, forresten? Endret 29. september 2017 av schwifty
Gjest Winza Skrevet 29. september 2017 #8 Skrevet 29. september 2017 2 minutter siden, schwifty skrev: Eneste som skiller seg mellom tv-serien og spillet, er at Ash er alltid hovedpersonen i tv-serien. Har Ash endelig blitt pokemon champion, forresten? Tror ikke det, må være pinlig å tape i 7 Pokémon League’s på 7 forskjellige kontinenter
schwifty Skrevet 29. september 2017 #9 Skrevet 29. september 2017 19 minutter siden, Winza skrev: Tror ikke det, må være pinlig å tape i 7 Pokémon League’s på 7 forskjellige kontinenter Get your shit together, boy!
Salka Skrevet 29. september 2017 #10 Skrevet 29. september 2017 Aldri sett pokemon faktisk, annet enn små bruddstykker som barn og jeg syntes det var skikkelig kjedelig. Så har ikke tenkt å se det nå heller. Spiller ikke pokemon go heller og føler meg nesten som den eneste på kloden som ikke gjør det.
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. september 2017 #11 Skrevet 29. september 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Aldri sett pokemon faktisk, annet enn små bruddstykker som barn og jeg syntes det var skikkelig kjedelig. Så har ikke tenkt å se det nå heller. Spiller ikke pokemon go heller og føler meg nesten som den eneste på kloden som ikke gjør det. Da er vi 2 spiller ikke pokemon go, jeg heller, forstår ikke fascinasjonen
Gjest Winza Skrevet 29. september 2017 #12 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Da er vi 2 spiller ikke pokemon go, jeg heller, forstår ikke fascinasjonen Ikke spilt go jeg heller foretrekker de vanlige spillene Noen vil vel synes det er barnslig for voksne å like pokemon men det kunne ikke brydd meg mindre
Salka Skrevet 29. september 2017 #13 Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Da er vi 2 spiller ikke pokemon go, jeg heller, forstår ikke fascinasjonen Godt vi er flere.
Gjest Winza Skrevet 29. september 2017 #14 Skrevet 29. september 2017 Er det ingen andre her på kg som ser på utenom meg?
Gjest Winza Skrevet 28. mars 2018 #15 Skrevet 28. mars 2018 Ble aldri mye liv i denne tråden gitt 😝 Jeg kan umulig være den eneste voksne personen i Norge som liker å se på Pokémon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå