Gå til innhold

Pokémon tv serien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre voksne her som også liker pokemon? Jeg begynte nylig å se på Black and white serien på Viaplay og jeg liker pokemon like mye som når jeg var liten :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, så bare litt på det som barn, men det var ingen favoritt.

Skrevet

Pokèmon origins > Pokèmon(tv)

Skrevet
2 minutter siden, schwifty skrev:

Pokèmon origins > Pokèmon(tv)

Heh?

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Heh?

Pokemon origins er mer tro mot spillet, det mange glemmer er at Ash fra tv-serien er ikke Red fra Pokemon blue/red.

Skrevet
1 minutt siden, schwifty skrev:

Pokemon origins er mer tro mot spillet, det mange glemmer er at Ash fra tv-serien er ikke Red fra Pokemon blue/red.

Aldri hørt om den serien :P Serien og spillene er to separate ting uansett :)

Skrevet (endret)
14 minutter siden, Winza skrev:

Aldri hørt om den serien :P Serien og spillene er to separate ting uansett :)

Eneste som skiller seg mellom tv-serien og spillet, er at Ash er alltid hovedpersonen i tv-serien.

Har Ash endelig blitt pokemon champion, forresten?

Endret av schwifty
Skrevet
2 minutter siden, schwifty skrev:

Eneste som skiller seg mellom tv-serien og spillet, er at Ash er alltid hovedpersonen i tv-serien.

Har Ash endelig blitt pokemon champion, forresten?

Tror ikke det, må være pinlig å tape i 7 Pokémon League’s på 7 forskjellige kontinenter :hoho:

Skrevet
19 minutter siden, Winza skrev:

Tror ikke det, må være pinlig å tape i 7 Pokémon League’s på 7 forskjellige kontinenter :hoho:

:alice:

Get your shit together, boy!

Skrevet

Aldri sett pokemon faktisk, annet enn små bruddstykker som barn og jeg syntes det var skikkelig kjedelig. Så har ikke tenkt å se det nå heller. Spiller ikke pokemon go heller og føler meg nesten som den eneste på kloden som ikke gjør det. :hoho: 

Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Aldri sett pokemon faktisk, annet enn små bruddstykker som barn og jeg syntes det var skikkelig kjedelig. Så har ikke tenkt å se det nå heller. Spiller ikke pokemon go heller og føler meg nesten som den eneste på kloden som ikke gjør det. :hoho: 

Da er vi 2 spiller ikke pokemon go, jeg heller, forstår ikke fascinasjonen :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Da er vi 2 spiller ikke pokemon go, jeg heller, forstår ikke fascinasjonen :fnise:

Ikke spilt go jeg heller :P foretrekker de vanlige spillene :) Noen vil vel synes det er barnslig for voksne å like pokemon men det kunne ikke brydd meg mindre :P

Skrevet
1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

Godt vi er flere. :) 

Skrevet

Er det ingen andre her på kg som ser på utenom meg? :P

• 5 måneder senere...
Gjest Winza
Skrevet

Ble aldri mye liv i denne tråden gitt 😝 Jeg kan umulig være den eneste voksne personen i Norge som liker å se på Pokémon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...