Gå til innhold

Sykemeldt på grunn av barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett barn med flere diagnoser og jeg er så sliten.... Jeg prøver å gjøre hverdagen vår enklere og at barnet skal få en optimal hverdag. Det siste året etter alle diagnoser kom på plass har hverdagen blitt tøffere. Jeg er så sliten og jeg møter veggen. Dette er andre gang. Vi får god hjelp noen steder og mange andre ting må jeg gjøre jobben selv. Ansvarsgruppe har jeg ventet på i over ett halvt år nå. Jeg føler meg så svak som knekker sammen, jeg gråter lett nå hos alle innstanser og jeg er helt desperat. Jeg bruker masse tid på å lete i rettigheter og ringe rundt. Jeg er sykemeldt for andre gang nå og jeg har veldig lite energi. Har heldigvis en samboer som hjelper hjemme nå som jeg nesten ikke orker mitt eget barn. Føler jeg pisser i motvind. 

Noen som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: 2c047...c78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Det blir bedre etter hvert som brikkene faller på plass. Det er tøft å være der du er nå, men der blir du ikke for evig - selv om det føles sånn akkurat nå. 

Ta vare på deg selv også :hug:

Anonymkode: 334e1...b20

Skrevet

Snakk med legen din! Avhengig av barnets diagnoser kan det jo hende at lavere stilling + pleiepenger kan være noe for dere? Sykemelding høres også relevant ut iom din psykiske tilstand, men det funker jo ikke i lengden. Vil barnet ditt bli bedre, eller er dette vedvarende? Snakk med legen din, hn har nok kontroll på hva dere kan gjøre videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...