Gjest miau Skrevet 19. januar 2005 #1 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg vet at lærerstudenter må levere vandelsattest når de begynner på studiet. Denne må være plettfri. Hva om en student blir tatt for dokument-forfalskning?(falsk leg på byen). Dette gjelder ikke meg, men en annen på lærerstudiet. Jeg ble bare utrolig nysgjerrig på om hun får forsette til neste år? Jeg vet at hun ikke har sagt ifra til skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. januar 2005 #2 Del Skrevet 19. januar 2005 eneste som syns på vandelsattesten som lærerene trenger er sedlighetsforbrytelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 19. januar 2005 #3 Del Skrevet 19. januar 2005 Trodde det var en sedlighets etellerannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alette Skrevet 19. januar 2005 #4 Del Skrevet 19. januar 2005 Sedelighetsforbrytelse = seksualforbrytelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 20. januar 2005 #5 Del Skrevet 20. januar 2005 Oki, dette vet jeg jo egentlig... Jeg trodde allle "forbrytelser" man hadde gjort kom frem på den attesten. Men da er det jo bra for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå