Anonym-bruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 På en gatefest i nabolaget gikk jeg plutselig øynene opp for ene naboen min. Han er veldig hyggelig, og ser veldig bra ut. Han er en del eldre enn meg. Vi er Facebook venner og har skrevet litt frem og tilbake 1 gang før. Jeg ønsker nå å vise han at jeg er interessert. Og forhåpentligvis er han det også;-) Noen tips til hvordan jeg kan gå frem?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Hva med å sende en mld via Facebook og spør om han vil gå en tur/ta en kaffi? evt kan du laste ned happn og se om han er der Anonymkode: a8415...6de
Anonym-bruker Skrevet 28. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2017 Har tenkt på det. Er litt redd for at han sier nei og det blir kleint å sees i gata
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #4 Skrevet 28. september 2017 25 minutter siden, Anonym-bruker skrev: Har tenkt på det. Er litt redd for at han sier nei og det blir kleint å sees i gata Skjønner. Er i samme situasjon men vurderer å "hoppe i det", det verste som kan skje er at det blir kleint. Da har man i allefall spurt. Kjipt å gå i uvisshet. Anonymkode: a8415...6de 1
Anonym-bruker Skrevet 28. september 2017 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Er i samme situasjon men vurderer å "hoppe i det", det verste som kan skje er at det blir kleint. Da har man i allefall spurt. Kjipt å gå i uvisshet. Anonymkode: a8415...6de Det er helt sant. Vil så gjerne bli bedre kjent med han, så er veldig redd for at han sier nei. Så må jeg bare glemme det
Gjest Sonic Skrevet 28. september 2017 #6 Skrevet 28. september 2017 Lik bilde på Facebooken hans, evt kommenter noe? Er du heldig tar han kontakt
Anonym-bruker Skrevet 28. september 2017 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2017 2 timer siden, Sonic skrev: Lik bilde på Facebooken hans, evt kommenter noe? Er du heldig tar han kontakt Blir ikke det litt stalking? Skrev melding til han i går kveld hvor jeg bare skrev "god kveld". Ser ut på Messenger som at han ikke har åpnet meldingen. Og han har ikke svart. Hva nå?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #8 Skrevet 28. september 2017 jeg ville ventet og skrevet mer fram og tilbake på fb om sjansen byr seg. Er i samme situasjon med en på studiet mitt, vil ikke at det skal bli kleint så venter og ser hva som skjer - men skriver og prater alltid med han når jeg har mulighet til det. det blir bare mer og mer kontakt og prating utover kveldene, så håper det kan utvikle seg til noe. Det vanskeligste er å ha tålmodighet synes jeg! Anonymkode: 043e4...b6f
Anonym-bruker Skrevet 28. september 2017 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg ville ventet og skrevet mer fram og tilbake på fb om sjansen byr seg. Er i samme situasjon med en på studiet mitt, vil ikke at det skal bli kleint så venter og ser hva som skjer - men skriver og prater alltid med han når jeg har mulighet til det. det blir bare mer og mer kontakt og prating utover kveldene, så håper det kan utvikle seg til noe. Det vanskeligste er å ha tålmodighet synes jeg! Anonymkode: 043e4...b6f Tålmodighet er absolutt vanskelig! Om han ikke svarer på meldingen hvor jeg skrev god kveld, skal jeg bare la det ligge?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #10 Skrevet 28. september 2017 Ingen svar, bare la det ligge. Anonymkode: a802f...f7e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #11 Skrevet 28. september 2017 4 timer siden, Sonic skrev: Lik bilde på Facebooken hans, evt kommenter noe? Er du heldig tar han kontakt Ja for det er jo kjempe voksen og tydelig måte å vise interesse på......... Lik og kommenter, men det sier han ingenting for å si det sånn. Nei ts, kvinn deg opp å be han over på kaffe en dag og begynn å kall han for kjekken! Trekker han seg vekk så skjønner du at han ikke er interessert, fortsetter han kontakten er han interessert. I værstefall er det kleint i et par måneder men bedre å ha prøvd enn å ikke ha prøvd så plutselig får han seg en annen dame foran nesa på deg Anonymkode: 74e7c...638 1
ajarRun Skrevet 28. september 2017 #12 Skrevet 28. september 2017 Tilby å suge tisseluren hans. Eventuelt lag han biff.
Gjest GT-R Skrevet 29. september 2017 #13 Skrevet 29. september 2017 Bare spør om å ta en kaffi. Dette trenger ikke bety at du er interessert i han på noe romantisk måte.
Signe28 Skrevet 29. september 2017 #14 Skrevet 29. september 2017 (endret) 12 hours ago, Anonym-bruker said: Blir ikke det litt stalking? Skrev melding til han i går kveld hvor jeg bare skrev "god kveld". Ser ut på Messenger som at han ikke har åpnet meldingen. Og han har ikke svart. Hva nå? Er ikke stalking når dere allerede er venner der. Da setter han sikkert pris på et par likes. Det viser at du har sett på profilen hans og tingene han har lagt ut, ikke bare akseptert venneforespørselen i full fart for så å glemme profilen hans. Se gjennom bildene hans, kanskje finner du noe å kommentere og spørre han om, og forslag til å gjøre sammen utenom den vanlige kaffekoppen. Endret 29. september 2017 av Signe28
Anonym-bruker Skrevet 29. september 2017 Forfatter #15 Skrevet 29. september 2017 1 time siden, Signe28 skrev: Er ikke stalking når dere allerede er venner der. Da setter han sikkert pris på et par likes. Det viser at du har sett på profilen hans og tingene han har lagt ut, ikke bare akseptert venneforespørselen i full fart for så å glemme profilen hans. Se gjennom bildene hans, kanskje finner du noe å kommentere og spørre han om, og forslag til å gjøre sammen utenom den vanlige kaffekoppen. Var jeg som la han til som venn da. Vil så gjerne bli kjent med han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå