AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Hei. Lurer på å flytte til Rakkestad. Har 2 barn på barneskolen, så lurer på hvordan det er der? Både å bo der,gå på skole der osv? Kordan er folka? Er det åpne greie folk? Lett å bli kjent med? Og kordan er skolemiljøet? Lærere,lekser,venner,mobbing,osv. Kordan er det med fritidsaktiviteter? Ikke noe klespress? Er det mye asyl/innvandring der? Kriminalitet? Siden det er så nærmt grensen tenker eg. Virker som en veldig fin plass for barn og familier å vokse opp, er det riktig? Kom gjerne med positive og negative ting. Og kor i Rakkestad er det mest barn og greiest å bo i forhold til alt? Tusen takk for svar Anonymkode: 61be8...422
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Lurer på å flytte til Rakkestad. Har 2 barn på barneskolen, så lurer på hvordan det er der? Både å bo der,gå på skole der osv? Kordan er folka? Er det åpne greie folk? Lett å bli kjent med? Og kordan er skolemiljøet? Lærere,lekser,venner,mobbing,osv. Kordan er det med fritidsaktiviteter? Ikke noe klespress? Er det mye asyl/innvandring der? Kriminalitet? Siden det er så nærmt grensen tenker eg. Virker som en veldig fin plass for barn og familier å vokse opp, er det riktig? Kom gjerne med positive og negative ting. Og kor i Rakkestad er det mest barn og greiest å bo i forhold til alt? Tusen takk for svar Anonymkode: 61be8...422 Jeg er fra en by ikke så langt unna. Men hvorfor vil du flytte til Rakkestad? Rakkestad er et lite sted i indre østfold. Et kjøpesenter, en bensinstasjon eg et par matbutikker, det er det liksom. Folka er vel som folk flest, hverken mer eller mindre. Angående skole og slikt, vet jeg lite. Anonymkode: 28756...34c 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #3 Skrevet 28. september 2017 Rakkestad er er veldig lite og stille sted. Om du liker å bo litt utenfor en «by» er dette er fint sted. Det er en helt nybygget skole der, som jeg syns ser veldig flott ut. Kollektiv traffik er ikke akkurat noe å skryte av, så her må du regne med å være sjåfør for barna, da det er store avstander mellom naboer/butikk/resturant o.l. De har en stor fotballbane for aktiviteter. Andre fritidsaktiviter enn fotball vet jeg ikke om. Noe innvandring er det, men vil ikke si det er så mye? Er afrikanere, arabere, øst europeere og asiatere. Hus er veldig billig der fordi det ligger ganske landlig til. Vil anbefale og IKKE bo på Degernes. Der er det absolutt ingenting. Anonymkode: fa828...744
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #4 Skrevet 28. september 2017 Har bodd der som innflytter i 8 år. Bodde på landet. Folk var ikke særlig åpne, vanskelig å bli kjent med. Men har ikke barn, så vet ikke om det blir annerledes Jeg ville heller gått for Marker(Ørje). Mer åpne folk, lettere å bli kjent. Anonymkode: 963e2...86a 1
Jolene Skrevet 28. september 2017 #5 Skrevet 28. september 2017 Lite sted uten spesielt gode tilbud av butikker, kollektiv eller noe annet spennende. Man er avhengig av bil for å si det sånn! 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #6 Skrevet 28. september 2017 Erfaringer med eller fra Rakkestad. Ikke om. Anonymkode: cd534...c40
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #7 Skrevet 28. september 2017 Ok. Takk for svar. Er der noen steder rundt der , halden,ørje osv som er ok? El horten? Larvik? 😊 Anonymkode: 61be8...422
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #8 Skrevet 28. september 2017 Larvik er flott, det bør du undersøke. Dessuten, ingen innvandrere! Anonymkode: 1f439...97d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #9 Skrevet 29. september 2017 Hvor i Larvik er det fint for barnefamilier? Lest litt om gjenger der,stemmer der? Anonymkode: 61be8...422
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #10 Skrevet 29. september 2017 Larvik er fantastisk fint, ingen innvandrere og veldig fint miljø for barn Anonymkode: 1f439...97d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #11 Skrevet 29. september 2017 Ja eg så du skrev det over her. Men ingen gjenger? Kor er det best å bo med barn? Anonymkode: 61be8...422
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #12 Skrevet 29. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja eg så du skrev det over her. Men ingen gjenger? Kor er det best å bo med barn? Anonymkode: 61be8...422 Nei, ingen gjenger eller innvandrere i Larvik. Er en Bethanien der også 👍🏻 Anonymkode: 1f439...97d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #13 Skrevet 29. september 2017 Hehe trenger ikke Bethanien.. Anonymkode: 61be8...422
Jolene Skrevet 30. september 2018 #15 Skrevet 30. september 2018 Halden er fantastisk! Bodde der noen år, for noen år siden. Savner byen og menneskene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå