AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Hei. Jeg lurer på om det er mulig å få blødninger som ligner veldig mye på mensen, og fortsatt være gravid? Jeg fikk mensen for en måned siden (blødde faktisk litt mere og litt lengre enn vanlig), men er både kvalm og andre symptomer. Har ikke hatt samleie denne syklusen, så er ikke gravid fra denne perioden. Vet det er veldig usannsynlig da jeg blødde friskt blod som tyder på vanlig mensen. Men er jo ikke umulig? Har hørt om flere som har opplevd å fått blødninger som ligner på mensen som gravid. Men mulig jeg var gravid med tvillinger og mistet en? Derfor jeg blødde? Har ikke anledning til å kjøpe en test. Føler jeg meg litt teit om jeg tester da jeg fikk mensen også.. Anonymkode: 772d0...827
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Det kan vøre du blødde ut en tvilling - men hvordan har du tenkt å finne dette ut uten å ta en test? Anonymkode: fbd64...3f0
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #3 Skrevet 28. september 2017 Ja jeg hadde "mensen". ta en test du, det er billigere enn graviditet og barn. Anonymkode: 2bcea...e43 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #4 Skrevet 28. september 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan vøre du blødde ut en tvilling - men hvordan har du tenkt å finne dette ut uten å ta en test? Anonymkode: fbd64...3f0 Vel, jeg venter neste mens i disse dager, derfor venter jeg på den før jeg kaster bort pengene på en test når det er såppas liten sannsynlighet at jeg er gravid. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg hadde "mensen". ta en test du, det er billigere enn graviditet og barn. Anonymkode: 2bcea...e43 Hvordan var den «mensen»? Akkurat lik som vanlig mensen? Eller kraftigere? Svakere? Anonymkode: 772d0...827
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #5 Skrevet 28. september 2017 Kjøp tester på ebay, 20 kr for 100 stk eller noe. Anonymkode: e879a...5fa
våren14 Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 Jepp, jeg hadde "mensen" en hel uke (lenger enn normalt) etter to positive tester. Da jeg skulle teste om hcg hadde gått ned var jeg fortsatt knallgravid. 16 uker på vei nå Ta en test, så får du svar! Trenge rikke miste tvilling, det holder med litt hormonkrøll. Selv har jeg progesteronmangel som ganske garantert er årsaken. Ble heldigvis ikke flere blødninger (har gått på progesterontilskudd).
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #7 Skrevet 14. oktober 2017 hvordan gikk det? Anonymkode: f6be3...b1f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #8 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg blødde i uke 6. Det var IVF og jeg hadde fått satt inn to egg. Spurte da om jeg kanskje mistet ett av embryoene. Fikk da beskjed om at det ikke var så vanlig å miste en, det er begge eller ingen, som er vanligst. Det var tvillinger og alt gikk bra. Kjenner et par som hadde "mensen" en gang og var gravid. Så det er absolutt mulig. Anonymkode: a8590...437
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå