AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Jeg har over 2 år slitt med tilbakevendende underlivssopp. Det bryter ikke fullstendig ut, men jeg kjenner at når jeg spiser vanlig ost at jeg merker at det "kiler"/ klør nedentil.. -Jeg vet at jeg ikke er allergisk eller har intoleranse mot ost. -Jeg har gode hygienerutiner (vasker meg en gang om dagen med klut og varmt vann) dusjer annenhver dag. (Bruker ikke såpe, bortsett fra håret) -Trener regelmessig -Spiser sunt og variert, mye vegetarmat -Skifter alltid etter jobb til joggebukse. Dropper da trusa for å "lufte" Noen som har opplevd det samme?! Anonymkode: 97310...200
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Dra til legen. Anonymkode: b8b31...f2c 1
Forundret.. Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Hørt om candida kur? Meierivarer er noe av det som skal unngås da.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 4 minutes ago, Forundret.. said: Hørt om candida kur? Meierivarer er noe av det som skal unngås da. Candidakur er humbug, du vet det? Anonymkode: 83460...531 1
Forundret.. Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Candidakur er humbug, du vet det? Anonymkode: 83460...531 Tror at det er noe i det at kroppen reagerer forskjellig etter hva man spiser. Noen matvarer øker grobunn for sopp mens andre kan hjelpe mot det.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Tror at det er noe i det at kroppen reagerer forskjellig etter hva man spiser. Noen matvarer øker grobunn for sopp mens andre kan hjelpe mot det. Men går det ann å ha candida selv om hun ikke har underlivssopp eller synlig sopp andre steder? Candida er veldig omdiskutert og virker til å bli en slags alternativ paraplydiagnose for alt man ikke finner noe svar på i legevitenskapen for frustrerte pasienter..? Anonymkode: b7cc3...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 15 minutes ago, Forundret.. said: Tror at det er noe i det at kroppen reagerer forskjellig etter hva man spiser. Noen matvarer øker grobunn for sopp mens andre kan hjelpe mot det. 10 minutes ago, AnonymBruker said: Men går det ann å ha candida selv om hun ikke har underlivssopp eller synlig sopp andre steder? Candida er veldig omdiskutert og virker til å bli en slags alternativ paraplydiagnose for alt man ikke finner noe svar på i legevitenskapen for frustrerte pasienter..? Anonymkode: b7cc3...b5b Det er ingen diagnose. Det er humbug alternative behandlere snakker om. HUMBUG. Anonymkode: 83460...531 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå