Gå til innhold

Jeg elsker henne. MEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ei dame, ho er perfekt. Ho passer på at jeg har det bra, jeg trenger ikke si noe, ho bare veit det og gjør det. 

Jeg har litt vanskelig med andre folk, ingen venner eller familie som virkelig kjenner meg. Ho gjør det. Ho er tolmodig og ga seg ikke før ho visste hvem jeg var. 

Jeg har angst, det er det ingen som veit. Ho veit det, men jeg har ikke sakt det.

Jeg hater husarbeid, spesielt vaske, planlegge ,handle osv. Jeg gjør det jeg må gjøre sjølsakt , som vaske klær, mat, oppvask , rydde. Men vasking feks får jeg ikke tid til( prioritering sikkert) Ho gjor alt det jeg ikke likte, ho så at det ikke ble gjort med meg og gjor det. Aldri sur og masete pga det, ho var snill og veldig god seksuellt.

Ho elsker meg og forstår meg. Jeg elsker ho og vil ha jenta mi.

Jeg har en angst inni meg, jeg vil være sammen med ho. Men det går ikke. Angsten sier nei. 

Ingenting å gjør, det går ikke.

Ho er lei seg og jeg er lei meg.

Jeg er slem med ho. Men ho blir ikke sint. Vil uansett ha meg. Sier jeg er snill sjøl om jeg tror jeg er slem. Ho har bestemt seg for meg. Jeg greier ikke bestemme meg for ho. 

Ho treng noen bedre.

Hilsen trist.

Anonymkode: b6914...770

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppsøk profesjonell hjelp for deg selv, dette er ikke bra for noen av dere. 

Anonymkode: b23df...c75

• Liker 3
Skrevet

Hva konkret er denne angsten som forhindrer deg fra å ha et forhold?

Skrevet
2 minutter siden, Carrot skrev:

Hva konkret er denne angsten som forhindrer deg fra å ha et forhold?

Det er bare for mye og for viktig. Kan ikke ta valget. Det går ikke. Ho er tygg person. Men forhold er ikke sikkert det er alt for mange moment og roller og situasjoner som må passe sammen. Det er vanskelig å være være god kjæreste for ho og samtidig være en bekjent eller venn for noen andre i samme rom.

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare for mye og for viktig. Kan ikke ta valget. Det går ikke. Ho er tygg person. Men forhold er ikke sikkert det er alt for mange moment og roller og situasjoner som må passe sammen. Det er vanskelig å være være god kjæreste for ho og samtidig være en bekjent eller venn for noen andre i samme rom.

Jeg ville oppsøkt psykolog slik at du kan bli i stand til å bli en slik kjæreste du ønsker og som en jente trenger.

Anonymkode: e284c...968

• Liker 1
Skrevet

Men hva med å ikke ta det som noe stort, bare ta små steg - være sammen, bruk tid - hun høres ut som en super jente, det er typisk at mennekser med psykiske problemer "torpederer" sin egen lykke.

Har du fått noe hjelp for utfordringene dine?

Sjekk https://www.kognitiv.no/ eller http://www.gomentor.no kanskje du ikke trenger "offentliggjøre" at du sliter :)

Skrevet
1 minutt siden, Carrot skrev:

Men hva med å ikke ta det som noe stort, bare ta små steg - være sammen, bruk tid - hun høres ut som en super jente, det er typisk at mennekser med psykiske problemer "torpederer" sin egen lykke.

Sjekk https://www.kognitiv.no/ eller http://www.gomentor.no kanskje du ikke trenger "offentliggjøre" at du sliter :)

Har brukt tid, ho er lei no, ho vil mer en jeg kan gi. Jeg kan ikke stoppe ho fra å gå.

Ingen hjelp, er for vanskelig å snakke om. 

Det er best jeg er alene, det kan jeg. Jeg kan ikke forhold.

Skrevet
5 minutter siden, Carrot skrev:

Skal vurdere den siste linken. Lettere å skrive en å snakke.

Skrevet

Håper du finner en måte ts for jeg er redd du for alltid vil angre på at du lot din frykt vinne tapet av henne.

Skrevet
34 minutter siden, Carrot skrev:

Håper du finner en måte ts for jeg er redd du for alltid vil angre på at du lot din frykt vinne tapet av henne.

Vil nok alltid angre , ja.

Skrevet

Kanskje du er en av dem som må ta på deg skylappene og fokusere kun på henne hvis du finner alt det rundt for mye? Handler nok om å ta en dag av gangen og ikke tenke så mye på fremtiden for din del. Har du det fint med henne når deler en dag sammen? Ja? Fokuser på det og gjør det så bra som mulig. Venner får heller få smulene som blir igjen. 

Anonymkode: e1148...82c

Skrevet

Vel, du har jo helt rett, Ts. 

En person som vil være i et forhold med en partner som er slem bør ikke være i et forhold. Hun trenger nok å oppsøke hjelp til å bli mere glad i seg selv og mindre glad i menn/kvinner som tråkker på henne og nedgraderer henne tilhushjelp og sykepleier.

Sånn for deg selv: søk hjelp for dine psykiske problemer. Men når en vel og godt har krysset grensen og vært slem mot sin partner, da bør en aldri mere være med dem, for det vil skje igjen. 

Anonymkode: 91e06...263

Skrevet

Hun hater nok også husarbeid og vasking. Men å gjøre det fordet er en del av det å bli voksen. Mora di er ikke rundt deg hele livet til å rydde og vaske for deg. 

Anonymkode: 5a6c1...90b

Skrevet
På 9/28/2017 den 13.34, AnonymBruker skrev:

Det virker som du unngår relasjoner som krever noe av deg, og at du generelt er lite villig til å gjøre noe som krever litt av deg, for eksempel vasking. Kanskje du bør utredes for ADHD? Mange med ADHD utvikler angst fordi de stadig utsetter ting og unngår ting som er ubehagelig og eller krevende for dem. En grov forenkling, men du skjønner nok tegninga. Du kan velge lykken med henne, men da må du forstå at det også blir krevende, og at du må jobbe med dine problemer, eller du kan velge ensomheten, kanskje mindre krevende, men du blir garantert ulykkelig. 

Anonymkode: 60231...dc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...