AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Fant ut at jeg skulle google navnet mitt og fant hele navnet i forbindelse med en tråd som så ut som hadde med underskrifter å gjøre. Kjente ikke dette igjen og trykket for å se hva det gjaldt. Kom rett inn på nakenbilder av en dame og invitasjon til å registere meg i Norges sexdate! Ble skikkelig forbanna og lurer på hva i all verden dette er for noe. Har ALDRI vært på en slik side! Hvordan får en noe slikt bort? Noen som vet hva man kan gjøre? Hvordan har mitt navn kommet i "forbindelse" med dette? Jeg er i et forhold, og har vært det i mange år. Begynner jo å lure på om andre har brukt mitt navn. Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge denne tråden, så det ble her. Anonymkode: 3be61...dcb
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Ta kontakt med nettsiden. Ellers kan du enkelt og greit sende inn en forespørsel om å skjule at dette kommer opp som et treff når man søker på navnet ditt. https://www.google.com/webmasters/tools/legal-removal-request?complaint_type=rtbf&hl=no Anonymkode: f4d40...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 Har du et vanlig navn? Var det kanskje auto tekst som gjorde at ditt navn kom opp, mens alle andre får se sitt navn? Anonymkode: 5bee3...ee7 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Tusen takk for svar dere! Jeg har et uvanlig navn, eller i hvert fall ikke noe vanlig navn, hverken for- eller etternavn. Jeg gjorde et google søk, og så kom navnet mitt opp på en nettside som så ut som hadde med underskrifter å gjøre. Av det lille som sto under så det ut som om jeg ba om hjelp til "hvordan lage en dating profil for ham". Skjønte ingenting for dette kjente jeg ikke meg igjen i, og har aldri gjort. Klikket på nettadressen og kom rett inn på et nakenbilde av en dame med et spørsmål over om jeg ville se flere bilder. Fant ut at dette dreide seg om siden Norges sexdate! Gjorde som første trådsvarer, f4d40...b3e foreslo og sendte inn til google for å be de om å skjule at dette kommer opp ved søk på meg. Aner ikke hvordan jeg skal få kontakt med nettsiden. Gjorde et nytt søk på navnet mitt i dag, og da kom det IKKE opp, heldigvis! Håper jeg slipper noe sånt mer, ubehagelig. Lurer jo på hvordan dette har skjedd, og om andre kan ha brukt mitt navn til dette... igjen, tusen takk for hjelpen! 😊 Anonymkode: 3be61...dcb 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar dere! Jeg har et uvanlig navn, eller i hvert fall ikke noe vanlig navn, hverken for- eller etternavn. Jeg gjorde et google søk, og så kom navnet mitt opp på en nettside som så ut som hadde med underskrifter å gjøre. Av det lille som sto under så det ut som om jeg ba om hjelp til "hvordan lage en dating profil for ham". Skjønte ingenting for dette kjente jeg ikke meg igjen i, og har aldri gjort. Klikket på nettadressen og kom rett inn på et nakenbilde av en dame med et spørsmål over om jeg ville se flere bilder. Fant ut at dette dreide seg om siden Norges sexdate! Gjorde som første trådsvarer, f4d40...b3e foreslo og sendte inn til google for å be de om å skjule at dette kommer opp ved søk på meg. Aner ikke hvordan jeg skal få kontakt med nettsiden. Gjorde et nytt søk på navnet mitt i dag, og da kom det IKKE opp, heldigvis! Håper jeg slipper noe sånt mer, ubehagelig. Lurer jo på hvordan dette har skjedd, og om andre kan ha brukt mitt navn til dette... igjen, tusen takk for hjelpen! 😊 Anonymkode: 3be61...dcb Eller så er nettsiden automatisert og om jeg hadde gått inn med min og ville mitt navn dukket opp, og det samme med alle andre i Norge. Anonymkode: 5bee3...ee7 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 På 28.9.2017 den 13.03, AnonymBruker skrev: Ta kontakt med nettsiden. Ellers kan du enkelt og greit sende inn en forespørsel om å skjule at dette kommer opp som et treff når man søker på navnet ditt. https://www.google.com/webmasters/tools/legal-removal-request?complaint_type=rtbf&hl=no Anonymkode: f4d40...b3e Jeg elsker deg! Jeg trenger dette selv Anonymkode: 81485...aa5
ElectricScum Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 På 29.9.2017 den 12.28, AnonymBruker skrev: Eller så er nettsiden automatisert og om jeg hadde gått inn med min og ville mitt navn dukket opp, og det samme med alle andre i Norge. Anonymkode: 5bee3...ee7 Minner litt om han svensken som med sin Facebook-profil skrev i alle kommentarfelt på dusinvis av artikler i forskjellige aviser at:"vennligst fjern meg fra denne artikkelen, jeg ønsker IKKE å kommentere." Han trodde at alle andre, i likhet med han selv, så hans profil øverst i kommentarfeltet med anmodning om å kommentere saken. Loool.
frukrines Skrevet 5. oktober 2017 #9 Skrevet 5. oktober 2017 På 28.9.2017 den 13.03, AnonymBruker skrev: Ta kontakt med nettsiden. Ellers kan du enkelt og greit sende inn en forespørsel om å skjule at dette kommer opp som et treff når man søker på navnet ditt. https://www.google.com/webmasters/tools/legal-removal-request?complaint_type=rtbf&hl=no Anonymkode: f4d40...b3e Får ikke sendt inn fordi underskriften ikke samsvarer med navnet jeg skrev inn øverst, men jeg har jo skrevet akkurat det samme? Noen som vet hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #10 Skrevet 5. oktober 2017 På 4.10.2017 den 23.28, ElectricScum skrev: Minner litt om han svensken som med sin Facebook-profil skrev i alle kommentarfelt på dusinvis av artikler i forskjellige aviser at:"vennligst fjern meg fra denne artikkelen, jeg ønsker IKKE å kommentere." Han trodde at alle andre, i likhet med han selv, så hans profil øverst i kommentarfeltet med anmodning om å kommentere saken. Loool. Anonymkode: 7f364...d6c
HalldirV2 Skrevet 5. oktober 2017 #11 Skrevet 5. oktober 2017 På 28.9.2017 den 12.58, AnonymBruker skrev: Fant ut at jeg skulle google navnet mitt og fant hele navnet i forbindelse med en tråd som så ut som hadde med underskrifter å gjøre. Kjente ikke dette igjen og trykket for å se hva det gjaldt. Kom rett inn på nakenbilder av en dame og invitasjon til å registere meg i Norges sexdate! Ble skikkelig forbanna og lurer på hva i all verden dette er for noe. Har ALDRI vært på en slik side! Hvordan får en noe slikt bort? Noen som vet hva man kan gjøre? Hvordan har mitt navn kommet i "forbindelse" med dette? Jeg er i et forhold, og har vært det i mange år. Begynner jo å lure på om andre har brukt mitt navn. Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge denne tråden, så det ble her. Anonymkode: 3be61...dcb Dersom du har et vanlig navn er det ikke sikkert det er deg, finnes f.eks en haug av Silje Hansen, bare for å ta et random eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå